Vantage Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Må ha sommerdekk til dieselpurka mi. Må holde èn sesong og være billige, samt ikke for langt unna Kongsberg ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhotle Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Har noen 185/65 14. Da blir vel bilen din noe bedre å kjøre pga. større rulleomkrets, Veit ikkje om det er innenfor lovlig endring av rulleomkrets. Dette er vel continental dekk, nypris for alle 4 er 3200,- Var kjøpt i mindten av sesongen i fjor så det er masse mønster igjen, veit ikkje kor langt du kjører på ein sesong men holder sikkert fleire... Viss du er interisert så kom med eit bud, veit ikkje heilt ka eg skal forlange for dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg