Gå til innhold

dama tenker å kjøpe en Primera 91mod... Trenger tips!!

Vomaz

Anbefalte innlegg

her er bilen..

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1054737

1054737-bilde1-mycar1.jpg

1054737-bilde3-mycar2.jpg

1054737-bilde4-anlgemett.jpg

det er en p10 dlx..

så at det var litt rust i undersiden av dørene *så ilallefall ut som det* og litt mellom bakdøren og hjulbuen.. *har såvidt gått rundt bilen*

noen som har tips til hva man skal se etter??

og er den "verd" penga?

nå er det litt anlegg i bilen.. men er usikker på om jeg vil ha anlegg.. tenker på å drite i anlegget å bygge selv *så det ser litt bedre ut, eller så man ikke ser alle komponentene* ;)

takker for alle svar;) *ps ho har en Volvo 240 nå* :D :wonder

Bilder:

NissanPrimeradlx91mod.jpg

NissanPrimeradlx91mod5.jpg

NissanPrimeradlx91mod9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke sie noe sikkert men mener den bilen har vært kollisjonsskada og litt til...fant en link på nccn men mangler bilder nå,så er ikke sikker på om det er samme bilen!

http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=792

tusen takk for linken;) tror jeg skal vurdere en annen bil;)

den har stått en stundt til salgs da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dra diesel bilene så langt på turtallet da ryker visst toppakningen. Den bilen her er for dyr. Han som fikset den opp solgte den for rundt 40 veit jeg. Og den ble skadet i en kollisjon med ett rådyr. Har bilder av den når den ble solgt sist, da var den tilnærmet strøken med tanke på bakfangeren som har flasset av og rusta.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dra diesel bilene så langt på turtallet da ryker visst toppakningen. Den bilen her er for dyr. Han som fikset den opp solgte den for rundt 40 veit jeg. Og den ble skadet i en kollisjon med ett rådyr. Har bilder av den når den ble solgt sist, da var den tilnærmet strøken med tanke på bakfangeren som har flasset av og rusta.

oki.. kan være kjekt å vite:)

men etter all info jeg har fått nå så tror jeg at jeg heller kommer til å se etter en annen som er billigere å "litt" bedre.. å heller legge litt peng i felger å stasj.. ;)

men takker ijenn får infoen og alt m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt i orden!prøve heller å finn en 2liter primera som ikke er ungdomseig,snakker av erfaring!får du tak i en som er i bra stand og ikkje råkjøyrt angrer du ikkje! ;)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt i orden!prøve heller å finn en 2liter primera som ikke er ungdomseig,snakker av erfaring!får du tak i en som er i bra stand og ikkje råkjøyrt angrer du ikkje! ;)

joa.. sier noe der..

hva ligger en primera på i forbruk?

stor forskjell på diesel bensin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider