708 Racing Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Legger ut en tråd om min Vento. Volkswagen Vento 1,9 tdk -94 mod. Rieger rx frontfanger, emblemfri grill, bad-look panserforlenger, M3 speil, JOM baklykter, Hella grøftlys, 17" Eta-Beta felger, H&R 40mm senkesett, lakkert div interiør i bilens farge og blå neon på instrument, tonede ruter. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 tøff bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Har tatt noen bilder selv i dag. Legger ut et her. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Fin bil!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Skal kjøpe skjørt og hekk. Noen som har forslag på hvor jeg skal handle. Med tanke på pris, leveringstid, service og kvalitet? Vurderer også ny lakk... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 fin bil dette:) jag er i alle fall interssert i å kjøpe den original bakfangeren din om du får ny i alle fall;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Har bestilt meg sideskjørt og hekkskjørt nå. Og breddere. Vet ikke om jeg skal bruke bredderne, men skal iallefall se hvordan det ser ut... Regner med delene kommer i månedskiftet. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 fin bil dette:)jag er i alle fall interssert i å kjøpe den original bakfangeren din om du får ny i alle fall;) eg har orginal bakfanger te deg..trenge lakk.bitte liten ripe på eine sida.400kr.. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 La på streamer i dag. Gadd ikke å inn å hente kameraet, så det ble et dårlig mobilbilde med nattmodus. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 På vei til jobb i natt/mårest kom Politiet etter meg å rev av streamern min gitt... Makan! Må vel legge ny en dag sikkert. :D Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Her har jeg gjort som Mandel`s tips på DIY tråden på 3`er forumet. Fjernet det oransje dekselet inne i blinklyslykta. Syntes ikke det ble så mye forskjell jeg... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 tok du bort det hvite løse glasset også? det gjorde jeg, ble klarere mine i alle fall Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 tok du bort det hvite løse glasset også? det gjorde jeg, ble klarere mine i alle fall Ja, tok bort både det oransje og det klare glasset... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Før og etter bilder: FØR ETTER Ser ingen forskjell jeg... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 slik vart min, var klarere de.. har hatt oransje pære i nå da, da gjikk nesten vinninga opp i spinninga, men var slik onkel politi mente det måtte vere etter noen uker med gult blink:P Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg