708 Racing Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Tru du faan itj girkassn for ja! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Da har jeg skaffet girkasser. Planen var å få disse til å bli en bra en. Disse er fra GTI... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Kasse montert... Snart kommer skjørta og hekken og, så det var den ferielønna... ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Nå har jeg fått tak i lite skilt fram. Ble penere enn den plakaten som var der før iallefall... (hadde sjåfør på bilen som åverså en diger hump, så der dro det dekselet i fangeren til dumdass. Noen som har så PM meg.) :thumb Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Har gjort noe småting med bilen i det siste, men ikke noe alvorlig. Har bytta fra hanskehylle til hanskerom, har bytta sideblinlys med pærer om til blinklys med dioder, også har jeg montert armlene. FØR: ETTER: Men nå har jeg skumle planer... :hello: Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Her er noen bilder hvor jeg fjærner VW merket i bakluka, og gjør den glatt og fin. :) Skal lage en til snart, som jeg hadde tenkt å selge så det er bare å melde sin interesse... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Her er noen bilder hvor jeg fjærner VW merket i bakluka, og gjør den glatt og fin. :) Skal lage en til snart, som jeg hadde tenkt å selge så det er bare å melde sin interesse... Spørs hva du skalhafor den? send gjerne pm med pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Kan d stæm at æ så bila her på bilradiospes i trondheim i går ? :p Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Kan d stæm at æ så bila her på bilradiospes i trondheim i går ? :p Jepp, kan stemme det ja... ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Nå har vel dette også utviklet seg til å bli et prosjekt... Har nå fått tak i nye skjermer fram. Disse er nå valset. Har også valset bak. Fikk senka fram i dag nå, så blir da så jeg skal senke bak i morgen. Etter det skal det valses enda mer ut, og hjula må spaces ut litt. Dette tror jeg blir tøft! :D Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Her får dere noen bilder av bilen etter vi har begynt å senke den... Har planer om å få den ned 1-1,5cm til foran. Og ca like mye bak. Har valset inn kanten innom skjermen, valset ut skjermen litt, men skal valse enda mere i morgen. Her står det også på 6mm spacer. Når vi har senka ferdig og er fornøyd med det, skal vi begynne å slipe ned bilen. Og gjøre klart til sprøyting. Venter enda på litt plastikk, men det får jeg ta når det kommer. Fargen blir lik den jeg hadde. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Bilder av bagasjeluka, som jeg nå har sparkla ferdig. Mangler siste finish, men tar det sammen med hele bilen... Tar gjerne imot baåde Ris Og Ros, og nye ideer. Men vær så snill å vær saklig... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ris & Ros: hittil har du klart deg ganske bra. Synes slik mørk grå er en meget pen farge på endel biler, og den litt matte, hvite fargen som går igjen på endel lykter fremhever en gitt stil for hele bilen. Faktisk ganske kul kombinasjon! Og mye bedre enn lexuslamper. Valg av fanger er noe jeg ikke har særlig for eller imot, R-RX kler Golf 4 veldig bra, men synes det blir litt for klumpete på Golf 3 & Vento, men det er ikke ille heller. Angel Eyes er et litt for trendfenomen for min del, aldri vært helt fan av dette, men som et alternativ til Hella originallamper er det vel helt greit uten å være noe mer. Senkingen kan jeg ikke helt se hvorfor du skal ha mer foran enn hva som er nå, vil den ikke bli veldig frontstuka da?? Håper ikke det er M3 skjørter i tillegg til speil på vei, sammen med en wannabe RS4 bakfanger... Fin toning på bilen, kler bilfarven! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ris & Ros:hittil har du klart deg ganske bra. Synes slik mørk grå er en meget pen farge på endel biler, og den litt matte, hvite fargen som går igjen på endel lykter fremhever en gitt stil for hele bilen. Faktisk ganske kul kombinasjon! Og mye bedre enn lexuslamper. Valg av fanger er noe jeg ikke har særlig for eller imot, R-RX kler Golf 4 veldig bra, men synes det blir litt for klumpete på Golf 3 & Vento, men det er ikke ille heller. Angel Eyes er et litt for trendfenomen for min del, aldri vært helt fan av dette, men som et alternativ til Hella originallamper er det vel helt greit uten å være noe mer. Senkingen kan jeg ikke helt se hvorfor du skal ha mer foran enn hva som er nå, vil den ikke bli veldig frontstuka da?? Håper ikke det er M3 skjørter i tillegg til speil på vei, sammen med en wannabe RS4 bakfanger... Fin toning på bilen, kler bilfarven! Skal senke mere både mer forran og bak... Må nok skuffe deg ang de skjørta. Det er nok en M3 variant... :) Fant ut at det var det greieste, da jeg ikke liker at det er så mye kroker og kriker, og hull og slikt på skjørta... Bakfanger er vel ikke det riktige å si. Men det er en leppe ifra Pakfeifer som skal på orginalfangeren. Med litt mods der også, så tror jeg det blir bra... ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Bli bra t slutt d hær sjø! ;) Tru æ må få opp tempoe litt sjøl no, ska æ nå vijn å rån sammen me dæ før du sæll Venton! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg