708 Racing Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 JBL: Ja, faan! Det her går itj nei:) ---------------------------------- Oppdateringer: Ikke så mye. Men har satt på 10 mm spacer foran nå og 6 mm bak. Må valse bittelitt til forran, kanskje banke inn litt på innsiden av hjulet. Bak må vi valse en del mer, og sikkert også bruke en 10 mm spacer der også. Ellers har vi prøvd på fronten i dag, for å se hvordan det ble. BILDER: Glæ mæ t denj e færdi æ... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hvem som lakerer for deg ? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hvem som lakerer for deg ? Det er en kammerat... Hvordan det? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Lite fartsdumper på Hølonda? :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Lite fartsdumper på Hølonda? :) Har to:) Går nesten om jeg legger den på skrå over ;) Gleder meg som en unge til bilen blir ferdig. Bare så synd at jeg båtte jobbe i ferien... :( Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Heftig senk der ja;-) Hvordan profil har du på de dekka? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Heftig senk der ja;-) Hvordan profil har du på de dekka? Kjører på 205-40 Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Mottok catkiller i dag. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Fefan det her blir bra lavt :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Holder på å slipe ned nå. Fytti grisen for en drittjobb! Men blir bra når det er ferdig. Gleder meg! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Dette blir tøfft;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Har vento sjøl, heeeelt orginal men uansett.. denna var sjuuukt fet ;) digga`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Og hvor mange dager tror du at denne Catkilleren kommer til å vare før den er knust i 358 biter?Så lav som bilen er nå må det da være lett at det tar oppi ett eller annet? Ser at bilen står under presenning om natten nå, sikkert lurt det, dogg om natten vet du :thumb Du kunne jo ha slengt på denne da :hello: http://bilforumet.net/showthread.php?t=133921 Grunnen til presenningen er at jeg dekker over et sted med bart stål. Men det er ordnet nå. Takker for alle tilbakemeldinger! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Bilen vurderes solgt nå etter at den er ferdig! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg