tor_erik Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Bilde av ferdig bil? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Bilder vil jeg selvsagt legge ut når bilen er ferdig. Og det blir til helga om alt klaffer. Lufter bare tanken om salg etter at bilen er ferdig... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Aight... Forstod det slik at den allerede var ferdig... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Lakkerte bilen i dag... Her er noen smaksprøver: Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Lakkerte bilen i dag...Her er noen smaksprøver: nå skjønner jeg seriøst ingenting hvem av fargene skal det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 nå skjønner jeg seriøst ingenting hvem av fargene skal det være? Kommer flere bilder når vi har montert i morgen... Da skjønner du nok;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Kommer flere bilder når vi har montert i morgen... Da skjønner du nok;) i dag er det i morgen når kommer bildene?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Skal ta noen gode bilder jeg! ;) Han har hentet bilen nå, lakken har tørket i natt! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Da kommer det noen bilder igjen... Er kun mobilbilder, skal ta ordentlige bilder en dag jeg får tid... Brukte sølv som grunnfarge. Rosafargen er en candyfrage fra House Of Kolor. Røde flakes ble blandet inn i det første strøket med klarlakk... Bilder: Tanklokket. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Legger til at bilen ikke er helt 100% enda. Skal sette i nye "lykter" i fangeren. Lite skilt skal på igjen, og Infinityskjørta skal på. Mangler også netting i hekken. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Annonse på Autodb.no Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 likte den 1000 ganger bedre før du lakkerte den rosa.. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Den var lav nok i alle fall... Var feit, men tror jeg hadde gått for en farge i stedet for det du har gått for. Taper du ikke på dette om den går for 50k da? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 aUDUN``: 1000 ganger også ja?! hehe... Syntes det var kult å prøve noe ikke alle hadde, så derfor en litt spessiel vri... tor_erik: Jo, taper en del på det. Men synes det er feil å ta alt for mye for ting som er påkostet og timer jeg har jobbet på bilen. Derfor selger jeg også bilen med tungt hjerte. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg