Gå til innhold

Mye lys på norske biler?

Ranger emnet

fotojan

Anbefalte innlegg

Skulle vært morsomt å kommet til Biltilsynet med noe slikt og sett reaksjonen. Jobber som bilberger og kunne tenkt meg litt mer lys for å bli unngå å kjørt ned på motorvei og i tuneller, men så fort man henger på noe ekstra er tilsynet på plass med en gang.

Nå skal jeg begynne i ny jobb, men har likevel litt annet syn på gulblink enn mange andre har.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å si at jeg kan slå av arbeidslyset på kontoret til kontrollørene, så kan de se hvordan vi har det. De bruker å jekke seg ned da.

Men nå er det kjent at normalt sett i landet så gir de seg pokkern om man har 4 ekstralys, men kom til nordland og spesielt troms, da får nu nesten kjøreforbud..

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ryggelys derimot, er det restriksjoner på.. skjønn det den som vil...

Hehe. da skal du se Scania'n vår. to tusenmetere som ryggelys. (er jo snart gammal veteran, så er ikke så rart at det kommer igjennom kontrollen, eller, hehe, den skulle vært på kontroll for lenge siden den jo.. hehe... Ingen som tør å hente skiltene av den) Blir jo bare brukt til å løfte rundt på såkorn sekkene med, samt en og annen gammal jordebil ny og ne. hehe.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider