Rav1.. Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Ble akkurat stoppa av purken fikk mangel lapp på at eg hadde toppstripa, men er det ikke låvlig om den er en vis bredde? og vis eg ikke har tuv lapp på effekt anlegge ka skjer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Streamer er ikke lov nei. Om du bruker søkefunksjonen finner du et lass tråder angående det samme.. Når det gjelder effektanlegget, så er det vel noen ting som må oppfylles; Utslipp, standstøy, samt effektøkning.. Om noe av dette overgår lovlige grenser, må du ha godkjenning på dette. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Jeg mener å ha vært borti papirer som sier at det er tillatt med stripe inntill 3 centimeter, men da er jo hele vitsen borte. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rav1.. Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Oki, får vell bare fjerne den da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 er vel lov med mer en 3 cm ?? er så sinnsykt mange som kjører rundt med streamere.. det er vel en lov på hvor langt ned den kan gå ja Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 dingo.. jepp.. det er en lov som sier hvor langt ned de kan gå.. og det er hele 0mm ... det er IKKE lov med noe som er påklistra frontruta på den måten! skal det være lovlig.. så må det være produsert og typegodkjent! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal være ulovlige heller jeg da, de fleste "proffsoterer" har stripa så langt ned til kanten på solskjermen. Trur det er den grensa som er lov.... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 tuvgodkjenning på effektanlegg? eeuuhm, den skal vel bare klare avgass og støykontrollen vel..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 og støy... ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Støy kommer litt ann på alder på bilen og..Min 82 modell uten støyDB i vognkort kan bråke "nesten" så mye den vil,bare det er innen rimelighetens grenser. Og hvis jeg vil kan jeg dra til gardermoen og få den desibel målt for å få godkjent med den støyen som den er på nå...Men ossen er det med bunnstripe,alla med tekst bare?Veit det ikke er lov..men er dem veldig strenge på det? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 er vel lov med mer en 3 cm ??er så sinnsykt mange som kjører rundt med streamere.. det er vel en lov på hvor langt ned den kan gå ja Jeg vet om sinnsykt mange som kjører med trimma biler uten godkjenning. Jeg vet også om sinnsykt mange som kjører rundt med senka biler med ulovlig dekkdimensjon uten godkjenning. Betyr det at det er lovlig..? Neeeeeeeeeeeeh.. :) Klister på ting foran B-stolpen er fy-fy. Det finnes et lass tråder som blir akkurat like. En sticky angående dette hadde gjort seg.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 men er lov viss det er på org vel? vi hadde det på en omega en gang. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Er vel lov å ha stripe ned til solskjermen sålenge den er ensfarget? Var nå det BT sa til meg.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Du skal kunne se igjennom din esbandos Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 alle har en mening om hvorvidt så langt ned på vinduet en streamer er lov, dette har ett ganske enkelt svar; DET ER IKKE LOV MED STREAMER. ikke 1cm ikke 2cm ikke 3cm ikke 0.34mm ikke til solskjermen ikke gul streamer ikke rosa streamer. kanskje du får godkjent streamer vis den er helt blank gjennomsiktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg