Efini Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Hvordan får jeg tak i sånne små skilt til bilen min? Uten å spørre biltilsynet liksom, de nekter jo å gi ut noen uansett! Og så skulle jeg gjerne hatt et sett med skilt som det står Efini på. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 de driver å selger noe skilt styr på be-4-you Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 De jogger til nærmeste skilt fabrikk.. de som lager skilt for ditt lokale biltilsyn.. Enten går du i skranken og betaler hvitt, eller så sniker du deg bak skranken og betaler svart... :) mye bedre enn å tulle rundt og bestille her og der.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Silverboy De jogger til nærmeste skilt fabrikk.. de som lager skilt for ditt lokale biltilsyn.. Enten går du i skranken og betaler hvitt, eller så sniker du deg bak skranken og betaler svart... :) mye bedre enn å tulle rundt og bestille her og der.. For en som ikke vet hvor det lokale skilt-firmaet er så er det hvor i Oslo område???? Noen som vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Ligger rett bak Obs på Øker'n,,, altså litt lenger opp i veien.. inn en sidevei.. slå opp i katalogen så finner du adressen.. "Skilt fabrikken".. De trykker opp det du vil ha, med nye og gamle skilt typer osv... Er litt vanskelig å finne selv om man står ved bygningen da skiltfabrikken ironisk nok har sinnsykt dårlig skilting.. hehe.. trask litt diskret inn på bakrommet, ikke snakk med dama i kassa, det blir bare dyrere... hehe.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Såvidt jeg husker en rød murbygning.. ligger i kjelleren der.. Fordelen er jo at man får "ekte" skilt som er akkurat de samme som brukes på org. regplater.. ikke no hvite plater med svarte lapper på.. ser endel som har det også.. garantert ikke no særlig billigere.. Eller så stikker du innom nærmeste bilreklame-byrå og får de til å trykke opp skiltet på reflexfolie som du kan klistre på frontfangeren.. Ser for meg at det kanskje kan passe bra på Rx-7'n ettersom den er såpass rundt i fronten :=) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Silverboy Ligger rett bak Obs på Øker'n,,, altså litt lenger opp i veien.. inn en sidevei.. slå opp i katalogen så finner du adressen.. "Skilt fabrikken".. De trykker opp det du vil ha, med nye og gamle skilt typer osv... Er litt vanskelig å finne selv om man står ved bygningen da skiltfabrikken ironisk nok har sinnsykt dårlig skilting.. hehe.. trask litt diskret inn på bakrommet, ikke snakk med dama i kassa, det blir bare dyrere... hehe.. Takker og bukker. Det høres ut som du har vært innom der eller noen du kjenner. Husker du noen priser eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 med dama i kassa koster det 200kr for ett skilt tror jeg.... mener jeg betalte 200kr for to eller fire skilt bak.. (tror det var 100kr pr stk.. ).. Finner ikke kortet til en av de ansatte der nå, hvis ikke kunne dere bestilt på forhånd og hentet det etter stengetid.. ;) Avatar'n viser jo sitt ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Silverboy Ligger rett bak Obs på Øker'n,,, altså litt lenger opp i veien.. inn en sidevei.. slå opp i katalogen så finner du adressen.. "Skilt fabrikken".. De trykker opp det du vil ha, med nye og gamle skilt typer osv... Er litt vanskelig å finne selv om man står ved bygningen da skiltfabrikken ironisk nok har sinnsykt dårlig skilting.. hehe.. trask litt diskret inn på bakrommet, ikke snakk med dama i kassa, det blir bare dyrere... hehe.. Lager de samme skiltene for biltilsynet? De som er 8cm x 30cm ? Blir det da lovelig å kjøre med dem? Hva koster de?? Har krangla masse med biltilsynet om å få meg nye skilter, men de mener jeg ikke har noen sak og at store skilt passer bra til bilen min *banne* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 De lager de samme skiltene som biltilsynet ja.. de lager skiltene FOR biltilsynet :) Ligger en god bunke med skilt som skal på "neste ukes" nyregistrerte biler der... :) bare å dure inn og si at de skal brukes til utstilling eller whatever.. skal du ha eget navn på skiltene er det ihvertfall ikke no prob, er jo blant annet ikke lov med org skilt på bilstereo arrangement, og det ser jo latterlig ut uten.. Vil ikke vedkommende du snakker med gi deg lite skilt så prøv igjen med en ny fyr når han har lunsj ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Silverboy med dama i kassa koster det 200kr for ett skilt tror jeg.... mener jeg betalte 200kr for to eller fire skilt bak.. (tror det var 100kr pr stk.. ).. Finner ikke kortet til en av de ansatte der nå, hvis ikke kunne dere bestilt på forhånd og hentet det etter stengetid.. ;) Avatar'n viser jo sitt ;) Det var kjempe billig, da er det bare å stikke oppom der å ta en prat med dem. Lite skilt må jeg nok ha.... hehehe helt konge. Jippi nå er jeg GLAD :D:D:D:D Lalalalala hehehe Overtrøtt også hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Silverboy De lager de samme skiltene som biltilsynet ja.. de lager skiltene FOR biltilsynet :) Ligger en god bunke med skilt som skal på "neste ukes" nyregistrerte biler der... :) bare å dure inn og si at de skal brukes til utstilling eller whatever.. skal du ha eget navn på skiltene er det ihvertfall ikke no prob, er jo blant annet ikke lov med org skilt på bilstereo arrangement, og det ser jo latterlig ut uten.. Vil ikke vedkommende du snakker med gi deg lite skilt så prøv igjen med en ny fyr når han har lunsj ;) Vet nå ikke helt jeg... Måtte bort og vist bilen :( Og da så de jo de gamle skrue festene i skjørte (faens butikk mannen skrudde sklite rett inn i skjørte mitt!) så da var bilen min laget for store skilt så jeg kunne bare dra igjen... DET VAR IKKE NOE Å DISKUTERE sa han :mad: Måtte ha med dokumentasjon fra Mitsubishi Norge på at bilen skulle lever's med små skilter! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 men da var du på biltilsynet sant?? Disse gutta har ikke noe med biltilsynet å gjøre.. dette er en privateid bedrift (??) som biltilsynet bestiller av.. altså er biltilsynet kunder av skiltfabrikken.. Bør ikke by på noen problemer :) Eller var du der nede og fikk beskjed om å dra opp å vise bilen?? Isåfall skal de bare drite i det, du skal stille ut bilfaan, og akter ikke å stå der med ett digert skilt foran når alle andre har små skilt, for så å tape poeng på det.. skiltet skal jo ikke brukes på veien, du akter jo ikke å få no bot for å kjøre med feil skilt.. ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Veltalende ord fra gaylords hehehehe Sån skal det låte og blir det noe mere mas da. For en sende noen andre opp dit da. Eller finne en av de andre skilt-fabrikkene--- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Silverboy men da var du på biltilsynet sant?? Disse gutta har ikke noe med biltilsynet å gjøre.. dette er en privateid bedrift (??) som biltilsynet bestiller av.. altså er biltilsynet kunder av skiltfabrikken.. Bør ikke by på noen problemer :) Eller var du der nede og fikk beskjed om å dra opp å vise bilen?? Isåfall skal de bare drite i det, du skal stille ut bilfaan, og akter ikke å stå der med ett digert skilt foran når alle andre har små skilt, for så å tape poeng på det.. skiltet skal jo ikke brukes på veien, du akter jo ikke å få no bot for å kjøre med feil skilt.. ;) Wohhhhhh!!!! :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg