Gå til innhold

pkroblemer med corsa 2000mod

Ranger emnet

bikkers

Anbefalte innlegg

Når motorlampa lyser på Corsa C (2001 mod) så betyr det at den avgir mer gasser en den skal. Så den har noe med eksosen / katten å gjøre. Er den tom for olje så stopper motoren, og starter aldri i igjen. (Oljelampa lyser i "god" tid så du får skrudd av motoren)

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en corsa b som ein kompis av meg har så lyste motorlampa...

Da var det en ledning som var svid av :(

Så det stemmer nok d at den leser av mye mer en eksos..

Ta den på verksted, dei leser nok av feilkoden gratis til deg i håp om at d får

fikse bilen din der...Hehe

Lykke til :)

Stord gatebil klubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg jobber på Opel.. det høres ut som om det er tomgangs regulatoren din som har tatt kvelden.. denne feilkoden er bare og sjekke på din lokale opel verksted.. hvis du har den motoren jeg trur du har, så er det piss enkelt og bytte den delen selv.. :D

og det med motorlampa, den dekker ALT det elektriske i bilen(nesten,men ikke lys)

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg jobber på Opel.. det høres ut som om det er tomgangs regulatoren din som har tatt kvelden.. denne feilkoden er bare og sjekke på din lokale opel verksted.. hvis du har den motoren jeg trur du har, så er det piss enkelt og bytte den delen selv.. :D

og det med motorlampa, den dekker ALT det elektriske i bilen(nesten,men ikke lys)

"Of topic" men bare lurer på en ting, gjelder dette Corsa C (2000mod, egentlig 2001, men "demo bil") også, leste i manualen, og der stod det at den avga mere gasser en den skulle, og når den i tillegg bråkte mye mer, regna vi med at katten hadde gått til helvette... Forslag?

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider