bikkers Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 jeg har en corsa 2000 mod 1.4ia den vil ikke gå på tomgang og motorlampa lyser. er det noen som vet hva dette kam være? bilen har blitt kjørt med henger de siste dagene, kan det hvere at den er olje tom? Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Når motorlampa lyser på Corsa C (2001 mod) så betyr det at den avgir mer gasser en den skal. Så den har noe med eksosen / katten å gjøre. Er den tom for olje så stopper motoren, og starter aldri i igjen. (Oljelampa lyser i "god" tid så du får skrudd av motoren) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 motorlampa omfatter mere enn eksos/katt.,hele motorstyringssystemet. du må nok få levert bilen inn på verksted så de kan få lest ut feilkoder. kanksje tomgangsregulator? ikke godt å vite før du får tatt en test. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 I en corsa b som ein kompis av meg har så lyste motorlampa... Da var det en ledning som var svid av :( Så det stemmer nok d at den leser av mye mer en eksos.. Ta den på verksted, dei leser nok av feilkoden gratis til deg i håp om at d får fikse bilen din der...Hehe Lykke til :) Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hei, jeg jobber på Opel.. det høres ut som om det er tomgangs regulatoren din som har tatt kvelden.. denne feilkoden er bare og sjekke på din lokale opel verksted.. hvis du har den motoren jeg trur du har, så er det piss enkelt og bytte den delen selv.. :D og det med motorlampa, den dekker ALT det elektriske i bilen(nesten,men ikke lys) Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hei, jeg jobber på Opel.. det høres ut som om det er tomgangs regulatoren din som har tatt kvelden.. denne feilkoden er bare og sjekke på din lokale opel verksted.. hvis du har den motoren jeg trur du har, så er det piss enkelt og bytte den delen selv.. :D og det med motorlampa, den dekker ALT det elektriske i bilen(nesten,men ikke lys) "Of topic" men bare lurer på en ting, gjelder dette Corsa C (2000mod, egentlig 2001, men "demo bil") også, leste i manualen, og der stod det at den avga mere gasser en den skulle, og når den i tillegg bråkte mye mer, regna vi med at katten hadde gått til helvette... Forslag? Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 takker for svar. var å leverte bilen nå i dag og det var vist noe feil med tomgangsregulatoren.hellothere Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 takker for svar. var å leverte bilen nå i dag og det var vist noe feil med tomgangsregulatoren.hellothere No problem!! hehe bare hyggerlig og kult og hjelpe til litt teknisk.. :D Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg