Baufish Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Ser ut som et romskip under panseret spør du meg, men er et artig byggverk. http://www.lateral-g.org/sandlin/ Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Oi.. Strøøøøøøken bil :) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Er ikke alle som nøyer seg med 2 turboer... :eek: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 rått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 der den er fra ja. har 2 bilder på pcen av den og har lett og lett :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 mange gamp tror folket?:) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 mange gamp tror folket?:) Folket trenger ikke tro: "Engine: GM LS1 all aluminum V8 producing 730hp @ 5800 rpm, 710 ft/lbs torque @ 5000 rpm with 13.5 psi of boost" "eight Borg Warner/3K Turbos" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Strøkent og sykt :) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 'Billig' bil har dette vært tror jeg... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ser ut som et romskip under panseret spør du meg, men er et artig byggverk. http://www.lateral-g.org/sandlin/ spør du meg.. så sier jeg at den er postet her før.. Men den er strøken ja:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Fet bil men anlegget stod ikke helt i stil med resten.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Fet bil men anlegget stod ikke helt i stil med resten.. Bra at du er den eneste som bryr seg da!:) :D Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Bra at du er den eneste som bryr seg da!:) :D Så har du oss som bryr seg om bil-stereo, og folk som deg som gir faen :D Hver sin interesse... Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Så har du oss som bryr seg om bil-stereo, og folk som deg som gir faen :D Hver sin interesse... Jepp! Det er derfor jeg er på BILforumet.net og ikke STEREOANLEGGforumt.net!:D Men jeg er glad dere er her for dere er så lett å terge!;) Hehe! Kunne vel fått like mange hk og mer med bare 2 turboer, men dette er helt definitivt en fet bil og et fett konsept! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 samme felger som på mustangen til mamma jo :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg