kinx Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Skal prøve å ikke komme med noe spoilers, men du er advart :) I går så jeg oppfølgern til fnf, "2 fast, 2 furious", og den var vel akkurat som ventet; mindre stil, dårligere historie, men passe underholdende. Jeg syntes aldri 1ern var noe stor film, men det skulle den vel heller ikke være. Men den var jo ganske underholdende, og noen tøffe biler :) Skuespill: Tja, de manglet Vin Diesel som gjorde en bra jobb i 1ern, 2ern har ganske dårlig skuespill til tider. Effekter: joda, helt greit, et par scener som blir litt for dumme, men :) Biler: mange har vel allerde sett bilder av hva som er der.. flere amerikanere enn før, gamle am-cars, moro å se, blir omtrent omtalt som "superbiler" der :) Ellers.. Du får hva du forventer deg tenker jeg.. Får sikkert samme fans som sist, men ikke like mange tipper jeg.. Det er jo veldig populært å kaste terninger.. det kom en 3er på min, se den selv, post gjerne kommentarer til dette.. spes. hvis du har en annen mening :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Ikke nevn mer!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by Bauer Ikke nevn mer!! neida.. syntes jeg holdt meg veldig innenfor jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by Walter_Melon De legger vel opp til en 3'er i rekken og? Hvor så du den forresten? Umulig å si.. kanskje. jeg syntes de godt kan spare seg.. hele greiene blir bare vannet ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg