Gå til innhold

Kjøpe nye felger...men...

Ranger emnet

BIG

Anbefalte innlegg

Da er tiden inne til å kjøpe nye felger...var og så på noen 225/35-18, det ble litt mye...Hade jo egentlig tenkt å kjøpe de, men da jeg tok de med til en lokal "mekker" :P så mente han at de ikke var verdt prisen...

Men hva med noen MOMO GT2 7x17? vil de passe? Med "Extremo" dekk 205/40-17? Vil det passe? Han vil ha 15000,- for de, brukt ca 2uker og stått på en BMW E30... Er det mye?

Er ikke helt erfaren her så trenger litt rettledning, hehe...

å, forresten...har Golf III, '97 1,6 (felger (4x100)

thanx..!!

Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med noen MOMO GT2 7x17? vil de passe? Med "Extremo" dekk 205/40-17? Vil det passe? Han vil ha 15000,- for de, brukt ca 2uker og stått på en BMW E30... Er det mye?

Ja, synes det var dyrt for brukte felger, selv om de ikke er mye brukt. Proversikt på Momo GT2 her: http://www.felgimport.no/wip4/v2/product.epl?id=51662&cat=764

Får jo mange nye felger som er billigere og penere enn Momo GT2 etter min smak ihvertfall.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ble litt mer enn jeg hadde planer om å spandere på felger... så de jeg har får holde foreløpig...

ved ettertanke så er det litt mye for meg og...

men blir det altfor mye med 225/35-18..? Eller går det hvis man valser?

De er jo rimelig fete men jeg kommer til å måtte kjøpe nye dekk til de og dekk i den dimmensjonen er vel ofte dyre...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo ann på bredde på felgene og innpress. 18"ere går "fint" på 3'er Golf om man vil ha det, men neppe uten at du må valse/skjære om du vil ha litt lav bil samtidig. Ville personlig heller gått for 17"ere om du vil ha litt store felger. Synes egentlig det greier seg fint med noen breie 15"ere eller 16"ere på Golf selv.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tiden inne til å kjøpe nye felger...var og så på noen 225/35-18, det ble litt mye...Hade jo egentlig tenkt å kjøpe de, men da jeg tok de med til en lokal "mekker" :P så mente han at de ikke var verdt prisen...

Er ikke helt erfaren her så trenger litt rettledning, hehe...

å, forresten...har Golf III, '97 1,6 (felger (4x100)

thanx..!!

For 15000 kan du få 20".. hehe..

altfor dyrt for de felgene, solgte de samme for et år siden, solgte de for 4500,.

altfor dyrt..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 15000 kan du få 20".. hehe..

altfor dyrt for de felgene, solgte de samme for et år siden, solgte de for 4500,.

altfor dyrt..

Tar imot det rådet der ja, hehe..

Etter en kjapp titt i siste Autofil, på annonsesidene bakerst er jeg ikke i så veldig mye tvil om hvor jeg skal kjøpe hjul...! De pakketilbudene er jo bare latterlig billige!

%5Carchive%5C11%5Cpakke1.jpg

%5Carchive%5C11%5Cpakke2.jpg

Jeg er rimelig keen på denne her i 17" (eller kanskje 18" :rolleyes: );

og hvis ikke de, så er RS4 II eler A8 felgene drit kule også..!

DS3.jpg

Her er et bilde av Golf'en min (da jeg kjøpte den, nå uten rails og oransje blinklys :) )

Bilde%20031%20(Medium).jpg

Hvis noen har lyst så hadde det vært kult å se de felgene på bilen med Photoshop (kan det ikke selv...), det trenger ikke å være så veldig bra, bare keen på å se hvordan det ville blitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på Sharif og de hadde ikke akkurat verdens beste utvalg av 4-boltede felger...Nå er jeg oppe i Harstad i militæret igjen så det blir vel ikke no mer business før jeg er tilbake på perm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider