Birkelund Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Jeg har bare vanlig bakfanger på min golf 4 nå. er det noen som kan svare meg på om jeg må skjøre til den for å sette på effektptte eller går den under. Er det i så fall vanskelig å skjære den til? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Den går fint under, men om det er pent er en helt annen ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Den går fint under, men om det er pent er en helt annen ting. Så du vil anbefale meg å skjære plass til den da eller? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Kommer helt ann på eksosen.. Noen går under, noen må skjæres til.. Jeg måtte skjære til.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg