RS2-GTi Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Nå er enda en Corrado turbokonvertert. Nå har vi skrudd opp trykket og fått på dumpen! Fin dumplyd eller ? :) http://www.rs-concept.com/bilder/odde.avi Dumpen er også magisk, gir 2 sekunder raskere aks 0-100 ;) Neida .. men sjekk lyden :) Den blei pen.... synspunkt ? :) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Ahh, en magisk dump ja:op Neida, lyden var ordentlig pen den. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Hørtes nesten ut som luft ut av filteret spør du meg.. Sånn hakkete.. Er det spesiell dump som lager denne, eller "er det bare sånn"? Jeg var av den oppfatning av at dump lagde ptjjsshh og trykktet ut i filteret lagde trrrrrrrr...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Dette er en Competition valve .... derfor lyden :) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 minnet veldig om lyden jeg får at luftfiltret, skikkeli tøff lyd ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1,8t Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 er jo lufftfilter lyd etterfulgt av psjj lydn jo Edit:Glemte å si at lyden var fet uansett :) Siter -03 Impreza wrx- -89 Corrado Turbo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 slik jeg har forstått det, er det to forskjellige typer dumpventil-lyder. psssch og brrr Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Høres ut som du ikke har slengt på vakumslangen på ventilen spør du meg.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 jeg ble ferdig med mitt projekt i går og jeg har lik lyd bare enda høyere... men lyden min kommer fra filteret... har Greddy RS dump så før prøve og slakke litt på strammingen på dumpen... men er jo fet lyd og få den i filteret da! :D hehe Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 slik jeg har forstått det, er det to forskjellige typer dumpventil-lyder. psssch og brrr Kommer ann på om du har 1 eller 2 stempler inni dumpen. 2 er fetest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Tøff lyd, minner om lyden på min ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 hva slags type\merke er det? Må ha ny dump.. den jeg har suger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg