Gå til innhold

sett en rekke biler på tur hjem fra påske ferie.

Ranger emnet

MGR

Anbefalte innlegg

non turbo ja. jaja. hehe. skal ikke gjøre no i motoren da? 2jz-gte motor elns. el hva den heter. senk den litt fremme. ¨kanskje ei leppe ja. bli sikkert fint det:) bare ikke sett på vinge. hehe

Skal innrømme at noen HK står HØYT på ønskelista, men ikke for det non turboen er overraskende sterk. Jeg har noen års erfaring med TT utgaven så jeg vet hva jeg sammenligner med ;)

Ourom Racing

Supra mkIV NA -94 US Svart med Violet Pearls konebil

Supra mkIV -93 Euro Apple Candy Red Clarion Gubbens

Supra mkIV -93 JDM Svart banebil (uten skilt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikkert lørdag du mener? Vi var i følge med lightningen...han dro på fra hvert et kryss ja..hehe Er så dritdårlige veger overalt så tar det litt roligere så jeg ikke kjører banan av felgene mine før sesongen har starta...

hmm...ja var kanskje lørdag ja...er det 500 gamp origianlt i lightningen? hadde je fått velge ville je tatt supraen uten tvil! grom bil er det! å er dimensjonen på dekka dine forresten?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...ja var kanskje lørdag ja...er det 500 gamp origianlt i lightningen?
Tror det er i underkant av 400 hvis jeg ikke husker feil
hadde je fått velge ville je tatt supraen uten tvil! grom bil er det!
To forskjellige biler.. Forden er fet den, men Supra`n er uten tvil den "rette" for meg.
å er dimensjonen på dekka dine forresten?

235/35 og 265/30 19"

Ourom Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i påsken har vi vært i rendalen. å har sett mange fine biler på turen. sett 3000gt og evo VIII 2 ganger. på tur ned, og opp.. begge ved elverum. så en supra, svart, clean, uten vinge, med drit fine mørke krom felger. å så mye anna fint å:) bla, en matt svart cosworth vinge bil, en som heter kent storbæk i rendalen sin.. fin lyd da:)

Hei!

Kommer selv fra rendalen, og var der i hele påsken...! den svart matte vingebilen tilhører Kent Storbæk ja, stemmer det, er søskenbarnet mitt...

Du som pleier å være på Otnes av og til? bor nede ved aldershjemmet når du er oppi dal`n?

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i påsken har vi vært i rendalen. å har sett mange fine biler på turen. sett 3000gt og evo VIII 2 ganger. på tur ned, og opp.. begge ved elverum. så en supra, svart, clean, uten vinge, med drit fine mørke krom felger. å så mye anna fint å:) bla, en matt svart cosworth vinge bil, en som heter kent storbæk i rendalen sin.. fin lyd da:)

Å vingebilen er min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kommer selv fra rendalen, og var der i hele påsken...! den svart matte vingebilen tilhører Kent Storbæk ja, stemmer det, er søskenbarnet mitt...

Du som pleier å være på Otnes av og til? bor nede ved aldershjemmet når du er oppi dal`n?

mads du da? jepp, bror tel ine. viss du husker hu? hehe.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

772e01ee.jpg

Eneste bilde dere får før felgene er på,og den er vaska:)

kent å jo:) hehe. fælt så mange folk fra rendalen nå:) hehe. søstra mi skvatt når du kjørte forbi øss langs storsjøen. hehe vingebilen er finere i virkeligheten enn på bilde da. bare itte så nydelige felger nå på vinter. haha.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet må være tatt på Søbakken barneskole. . . stemmer det?
Hei du hellothere Ja, det var eneste plassen jeg kunne finne noen bare flekker den dagen...hehe

Ourom Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider