Marvil Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Her er bilen på Lhmr dagen (eller 2 dager) før det smalt.. (bilde tatt av olehenri) Det står TS Racing Østfold på den, vertfall.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 dagen før :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Ingen som får tatt bilde av den der den er nå? :pics :pics Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora turbo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Kjørte nettopp forbi en lilla Bora med TS Racing logo på sida, og den er VRAK. Han har kjørt rett frem på brua over E6 på Vignes og gått inn i autovernet...Tror han får ett forklaringsproblem i 50 sona der gitt!! Fikk desverre ikke tatt noe bilder, men det er ikke Lillehammer bil tror jeg... HEi Gamle boran vår er ikke vrak som du/dere hevder her. bilen ble hentet i dag og en liten kosmetisk behandling er bilen på veien igjen. Og eventuele forklaringsproblem som du nevner over er ingen problem da det kun ble matriele skader. var meget glatt og grusete i svingen der. Og bilen hører ikke til i lillehammer nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora turbo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 han kan ikke kjøre stakkars..skal tøffe seg for små jentene..sikkert det han har prøvd på i Lillehammer og..da går det som regel galt med han bak rattet.ifølge Ts racing så skal det være rundt 350hk i den, men det tviler jeg på..er nok bare chipet og litt annet smått(litt mer turbo trykk, effekt anlegg og KN filter osv.) etter å ha holdt følge med han bortover hele rolvsøy veien med en 200sx s13 med 240hk ca., så tviler jeg sterkt på akkurat det med de 350hestene. Bane rigget hadde denne bilen nærmere 350 hk. vi solge den som en vanlig bora. Og dette du skriver med å tøffe seg for små jentene bør du kansje tenke litt før du skriver. Har vel ikke set de beste kjøre egenskapene hos deg heller. vi skal nok forsette å vinke til deg når vi passerer deg vi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora turbo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 herregud...han som har kjøpt den kan ikke kjøre heller stakkars.. Rene heter han.. kræsja sist i vinter med bilen sin HAn heter ikke Rene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora turbo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 så den selv i går, sto å kikka på den ei stund, ic i front, bur etc. å til min store skuffelse, så klakka det godt når han starta opp.. var jo diesel.. :S men kan da gå godt det :P så den også når viking passerte strandtorget med den bakpå, da var den mindre pen! i går var det 2 unggutter og ei kvige som kjørte den. Hællæ Er nok turbo ( bensin) dette. Bilen mista litt kjøle veske og div. så den klaker som en diesel . men det fikser vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Bane rigget hadde denne bilen nærmere 350 hk.vi solge den som en vanlig bora. Og dette du skriver med å tøffe seg for små jentene bør du kansje tenke litt før du skriver. Har vel ikke set de beste kjøre egenskapene hos deg heller. vi skal nok forsette å vinke til deg når vi passerer deg vi. :pray :roll: :lol Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 HEi Gamle boran vår er ikke vrak som du/dere hevder her. bilen ble hentet i dag og en liten kosmetisk behandling er bilen på veien igjen. Og eventuele forklaringsproblem som du nevner over er ingen problem da det kun ble matriele skader. var meget glatt og grusete i svingen der. Og bilen hører ikke til i lillehammer nei. Hvis du mener at han ikke har kjørt over 50, så tror jeg du tar feil..Hender at jeg har litt over fartsgrensa der jeg og, så min mening er at farten har vært ganske høy.. Jeg kjører der hver dag, og der har det ikke vært glatt på mange uker, heller ikke mye grus... Men bra at det ikke er vrak da, men kan nok hende att det er noe skjevheter der da men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 skjønner ikke noe jeg:S så den forigje uke utafor Torvbyen/McDonalds i fredrikstad jo !? er det flere? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Bane rigget hadde denne bilen nærmere 350 hk.vi solge den som en vanlig bora. Og dette du skriver med å tøffe seg for små jentene bør du kansje tenke litt før du skriver. Har vel ikke set de beste kjøre egenskapene hos deg heller. vi skal nok forsette å vinke til deg når vi passerer deg vi. noen burde kansje hente han noe vann for den derre der BØRNS!!! hehe dukenukem Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 var før den krasja den kakla som diesel, men han mista sikkert litt etter og :p så den ble henta i dag, av en ts racing toaran(eller hva det skrives :p ), så da at det var venstre side foran som var litt knust.. ellers fet bil! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bip Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 skjønner ikke noe jeg:S så den forigje uke utafor Torvbyen/McDonalds i fredrikstad jo !? er det flere? er bare en.. Siter 96 s14 med div mods... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Går vel i hvert fall enda en Lilla Bora, dog uten TS-dekaler. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora turbo Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 er bare en.. Hei Er en til med omtrent samme farge i norge.er litt mørkere lilla begge to er opprinlig fra oslo traktene. Bilen startet og går alerede an å kjøre. da uten panser og fram skjermer. det at noen mener den låter som en diesel har litt med hva som er byttet av clutch og svinghjul. den har litt diesel lys på tomgang. helt til man trykker inn clutchen. Så denne bilen kommer dere nok til å se på veien igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg