Gå til innhold

Lilla Bora vrak i Lillehammer

Ranger emnet

Besteveskant

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg jobba med boraen i sta jeg. Og var ikke meningen og provosere, sorry!!! Men jeg blir litt oppgitt... Står ganske mye useriøst her!!! Men jeg har også jobbet med bilen i hele dag!!!! Og at jeg er ord blind kan jeg ikke noe for....

Ah, ok. Vel, at du er ordblind kan du ingenting for, nei. Det er så sant som det er sagt, og dersom du det er, beklager jeg på det sterkeste dersom du føler deg truffet. Det var virkelig ikke meningen å fornærme, eller angripe, hvis du er ordblind, men det er så mange som kan skrive rett, men ikke gidder. Det verste er imidlertid når folk sier at andre er useriøse mens de selv ikke orker å skrive riktig. Men hvis du virkelig prøver, beklager jeg. :)

Hvor mye jobb kreves, egentlig? Aner du hvor mye som sitter under panseret? Siden du virker som en sikker kilde, føler jeg at du kanskje er mer sikker enn alle disse ryktene som går rundt her.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ok. Vel, at du er ordblind kan du ingenting for, nei. Det er så sant som det er sagt, og dersom du det er, beklager jeg på det sterkeste dersom du føler deg truffet. Det var virkelig ikke meningen å fornærme, eller angripe, hvis du er ordblind, men det er så mange som kan skrive rett, men ikke gidder. Det verste er imidlertid når folk sier at andre er useriøse mens de selv ikke orker å skrive riktig. Men hvis du virkelig prøver, beklager jeg. :)

Hvor mye jobb kreves, egentlig? Aner du hvor mye som sitter under panseret? Siden du virker som en sikker kilde, føler jeg at du kanskje er mer sikker enn alle disse ryktene som går rundt her.

Er ikke så mye jobb, bare masse spesielle deler med lang leverigstid!!! Bilen er vel så og si orginal nå. 1,8t med 150hk. Var mye mer før, men bilen ble gjort original når vi solgte den! Var 350 banerigget!!!! Så den gikk bra! Men vi får håper den er på veien snart ogjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. skrev kanskje litt fort igår, det om at den drar testarossa osv. på bane.

Den ble testet mot de i auto slalom.

siterer Mr.Aerodeck: "Når den kom i 88 ble den testet i autoslalom mot diverse biler og slo samtlige (ferrari testarossa, porsche 911 osv). Dette med 195/60-14 dekk." http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87135&page=4 nederst på siden.

Har du vært på autoslalom? Da hadde du sett gamle Mini 1000cc som fliser 911, Renault Alpine og annet snacks i løypa. Autoslalom sette helt andre krav til bilen enn annen normal/banekjøring

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker om på bane, er ikke noe tess på lang strekka nei, det har jeg ikke sagt heller,for jeg synes den er alltfor dau der sjøl(140hk sier sitt).

dokumentasjon ligger over allt på nettet! Bare søk på Honda Prelude 4ws.

og jeg har allerede flekket den boraen der flere ganger, og jeg begynner å gå litt lei av den nå, er bare lilla fargen jeg ikke går lei av, for den passer den bilen bra. Og ikke kommer jeg til å stille opp med en 140hk bil heller, jeg kommer aldri til å stille opp med en bil som har under 300hk der, er ikke sånn at jeg vil bli flekket av hvem som helst heller.

Faen til mye fjortisser her på forumet! Jeg hadde ikke skrevet det om at jeg har flekket den hvis jeg ikke har gjort det!

Men rart at en Golf IV GTi tok en Preulude 2.3i 4WS på Rudskogen ifjor.. (Merk: Kompis som kjørte GTi og en annen kompis som kjørte Prelude).. Men samme det, Honda har helt utrolige kjøreegenskaper, men den er ikke verdens beste for det.. Og tro meg, jeg vet hva jeg snakker om for har hatt 3 Honda'er selv, og har kjørt utallige Honda'r for Nippon..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider