olehenri Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 gi nå faen i å diskuter andre ting en den aktuelle boraen da! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chip1 Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 tok du noen bilder av den?? Bilde av bilen tatt 16.05.06 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chip1 Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Er det mulig å drite seg ut så mye som dette æ ????Du har jo med egne ord sagt du skal kjøre fra alt vi har så jeg gleder meg stort. bare si fra eller så kan du jo komme innom en dag har flere biler her vi som vi kan leke med denne 200sx din. Og er vel kansje du som er en av de sterkeste kandidaten som har ødelagt denne bora tråden. og er det noen som bør slutte å skrive her så er det DU. Å ja boran lever. Vi har jobbet med den i hele dag. Hvilke biler har dere som kan leke med en 200SX???? Så at en blå A4 avant med Ts racing klistremerke på siden ble totalparkert av en Rs2 i forrige uke. A4'en hadde vistnok blitt trimmet for 80000,- hos dere etter hva som ble fortalt, men at grunnen til at den ble så totalparkert var at den ikke gikk som den skulle. Idiotisk å prøve å kjøre om kapp med en bil, hvis sin egen fusker, da er du jo dømt til å tape....eller er det bare noe som ble sagt? Boranen som dere jobbet med 18 april, så ikke bra ut idag, men det er kanskje en annen Bora? Men du virker som rett person til å fortelle hva som er rett og galt? Så vi venter på en oppklaring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Bilde av bilen tatt 16.05.06 auuu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 *host* *kremt* http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1220844 :hondakick Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 fy feite kor kult!! Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 tøffe di filmene da Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hvilke biler har dere som kan leke med en 200SX???? Så at en blå A4 avant med Ts racing klistremerke på siden ble totalparkert av en Rs2 i forrige uke.A4'en hadde vistnok blitt trimmet for 80000,- hos dere etter hva som ble fortalt, men at grunnen til at den ble så totalparkert var at den ikke gikk som den skulle. Idiotisk å prøve å kjøre om kapp med en bil, hvis sin egen fusker, da er du jo dømt til å tape....eller er det bare noe som ble sagt? Boranen som dere jobbet med 18 april, så ikke bra ut idag, men det er kanskje en annen Bora? Men du virker som rett person til å fortelle hva som er rett og galt? Så vi venter på en oppklaring! burde vel ikke være tvil om de kan lage en bil som kan hamle opp. spørsmålet er om boraen gjør det :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Where is the love? :) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chip1 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 burde vel ikke være tvil om de kan lage en bil som kan hamle opp. spørsmålet er om boraen gjør det :) Synes det var litt lureri ved evt salg av bilen, og si at det kun var kosmetiske skader. For meg ser det ut som STORE skader. Det er vell Ts racing avd Østfold det her er snakk om, og har enda til gode å se noen bra biler rulle ut fra deres garasje i Stabburveien. Men det er jo ingen derfra som vil svare, og da tolker jeg det som at de ikke har noen biler som går bra der.....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Synes det var litt lureri ved evt salg av bilen, og si at det kun var kosmetiske skader. For meg ser det ut som STORE skader. Det er vell Ts racing avd Østfold det her er snakk om, og har enda til gode å se noen bra biler rulle ut fra deres garasje i Stabburveien. Men det er jo ingen derfra som vil svare, og da tolker jeg det som at de ikke har noen biler som går bra der.....? Og pointed ditt i denne saken er? Unnskyld at jeg spyr, men åssn bil kreker du deg rundt på veiene i? Ved et evt. salg, skal du følge opp denne bilen og når TS står der å skal selge bilen SPRETTE opp som en gjøk i et gjøk-ur og spørre om DE HAR INFORMERT OM AT BILEN HAR VÆRT SKADET... Kokokokokokokokokokokokokokokokokokokokoooooo.... :lol Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Synes det var litt lureri ved evt salg av bilen, og si at det kun var kosmetiske skader. For meg ser det ut som STORE skader. Det er vell Ts racing avd Østfold det her er snakk om, og har enda til gode å se noen bra biler rulle ut fra deres garasje i Stabburveien. Men det er jo ingen derfra som vil svare, og da tolker jeg det som at de ikke har noen biler som går bra der.....? har du aldri vært på gatebil? stakkars deg. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 har du aldri vært på gatebil? stakkars deg. du veit... er det ikke 18 års grense der da??? :) :) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 du veit... er det ikke 18 års grense der da??? :) :) På festivalområdet, ja. Mye bilkjøring er det der a? Du får plusspoeng for smart utsagn, hmm.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyjan Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 På festivalområdet, ja. Mye bilkjøring er det der a? Du får plusspoeng for smart utsagn, hmm.. Ja 10+ til deg da ser jeg.. geniet vårt! Siter :boxing - jan erik! - VW GOLF IV - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg