Gå til innhold

Lilla Bora vrak i Lillehammer

Ranger emnet

Besteveskant

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det mulig å drite seg ut så mye som dette æ ????

Du har jo med egne ord sagt du skal kjøre fra alt vi har så jeg gleder meg stort.

bare si fra

eller så kan du jo komme innom en dag har flere biler her vi som vi kan leke med denne 200sx din.

Og er vel kansje du som er en av de sterkeste kandidaten som har ødelagt denne bora tråden.

og er det noen som bør slutte å skrive her så er det DU.

Å ja boran lever.

Vi har jobbet med den i hele dag.

Hvilke biler har dere som kan leke med en 200SX???? Så at en blå A4 avant med Ts racing klistremerke på siden ble totalparkert av en Rs2 i forrige uke.

A4'en hadde vistnok blitt trimmet for 80000,- hos dere etter hva som ble fortalt, men at grunnen til at den ble så totalparkert var at den ikke gikk som den skulle.

Idiotisk å prøve å kjøre om kapp med en bil, hvis sin egen fusker, da er du jo dømt til å tape....eller er det bare noe som ble sagt?

Boranen som dere jobbet med 18 april, så ikke bra ut idag, men det er kanskje en annen Bora?

Men du virker som rett person til å fortelle hva som er rett og galt? Så vi venter på en oppklaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke biler har dere som kan leke med en 200SX???? Så at en blå A4 avant med Ts racing klistremerke på siden ble totalparkert av en Rs2 i forrige uke.

A4'en hadde vistnok blitt trimmet for 80000,- hos dere etter hva som ble fortalt, men at grunnen til at den ble så totalparkert var at den ikke gikk som den skulle.

Idiotisk å prøve å kjøre om kapp med en bil, hvis sin egen fusker, da er du jo dømt til å tape....eller er det bare noe som ble sagt?

Boranen som dere jobbet med 18 april, så ikke bra ut idag, men det er kanskje en annen Bora?

Men du virker som rett person til å fortelle hva som er rett og galt? Så vi venter på en oppklaring!

burde vel ikke være tvil om de kan lage en bil som kan hamle opp. spørsmålet er om boraen gjør det :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde vel ikke være tvil om de kan lage en bil som kan hamle opp. spørsmålet er om boraen gjør det :)

Synes det var litt lureri ved evt salg av bilen, og si at det kun var kosmetiske skader. For meg ser det ut som STORE skader.

Det er vell Ts racing avd Østfold det her er snakk om, og har enda til gode å se noen bra biler rulle ut fra deres garasje i Stabburveien. Men det er jo ingen derfra som vil svare, og da tolker jeg det som at de ikke har noen biler som går bra der.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt lureri ved evt salg av bilen, og si at det kun var kosmetiske skader. For meg ser det ut som STORE skader.

Det er vell Ts racing avd Østfold det her er snakk om, og har enda til gode å se noen bra biler rulle ut fra deres garasje i Stabburveien. Men det er jo ingen derfra som vil svare, og da tolker jeg det som at de ikke har noen biler som går bra der.....?

Og pointed ditt i denne saken er?

Unnskyld at jeg spyr, men åssn bil kreker du deg rundt på veiene i?

Ved et evt. salg, skal du følge opp denne bilen og når TS står der å skal selge bilen SPRETTE opp som en gjøk i et gjøk-ur og spørre om DE HAR INFORMERT OM AT BILEN HAR VÆRT SKADET...

Kokokokokokokokokokokokokokokokokokokokoooooo.... :lol

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du aldri vært på gatebil? stakkars deg.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider