Gå til innhold

Instrumentskive til Vectra A 1.8i?

Ranger emnet

sk1rty

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter instrumentskive til min Vectra A 1.8i, jeg har nemlig ikke turteller. Derfor finner jeg ingen instrumentskiver som passer til den...

Så lurte jeg på om noen vet om instrumentskiver til bilen, er ute etter hvite skiver, slik de har på maxam-tuning.com...

Slik ser instrumentpanelet mitt ut...

7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har komplett instrument til vectra med turteller hvis du er int..

det er ikke hvit da men

Det er ikke noe problem at de er svarte, da jeg kan kjøpe hvit skive...

Jeg er ikke akkurat noen mekaniker/ekspert på dette området, men hvordan blir det da med speedometer, bensinmåler og temperaturmåler? Hvis speedometeret ditt går til 240, blir det ikke feil på mitt da(som går til 220)? Er og sist men ikke minst, hvordan kobler jeg til turtelleren?

Som du sikkert skjønner så er jeg ingen ekspert på området bil... Veldig fersk, men veldig villig til å lære ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plug and play det he hehe gjorde det påen vectra jeg hadde før å ikke no problem alt ligger der:)

http://www.calibra.no/howto.aspx?id=18

her er en link hvordan du gjør det send meg en på om du er int:-)

Du har PM ;)

Evt. noen andre som vet om det finnes instrumentskiver til Vectra 1.8i? Uten turteller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn link til en ganske lik tråd jeg hadde for ei stund tilbake, kanskje du finner ut noe mer..

Og som han her sa til meg, hvis du skal ha deg nytt instumentpanel så pass på at det er det samme tallet på speedometeret :op

Det er bare å plugge inn det.

Trenger ikke av med rattet. Litt trangt er det men det går.

600-700kr er vanlig pris.

Pass på at tallet W=xxxx stemmer med ditt gamle på selve speedometeret

Dette er ett tall som står i bånn av speedometet...