|Massern| Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Ohh, frysninger av lyden på Lancia'n! Rått:thumb En film med Audi S1, som i mine øyne, er den råeste gruppe B bilen: http://videos.streetfire.net/search/s1/0/5CE0801E-8634-4AF0-9EC8-6B3DFCEE4CA8.htm Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Ohh, frysninger av lyden på Lancia'n! Rått:thumb En film med Audi S1, som i mine øyne, er den råeste gruppe B bilen: http://videos.streetfire.net/search/s1/0/5CE0801E-8634-4AF0-9EC8-6B3DFCEE4CA8.htm For en lyd det er i Audi'n, fantastisk å høre på. :pray Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Kunne ikke sagt det bedre selv;) Helt rått å høre/se på! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Nermeste vi kommer gruppe b idag er vel pikes peak, har lyst til å dra å se på det før de legger ned det også pga altformange store sikkerhetsrisker! Noen som veit om gruppeturer til rocky mountaines? :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Audi vant mesterskapet i GruppeB 2 ganger første året vant de ganske overlegent.. andre året var de rett og slett heldige med peugot rett i helene..(her snakker jeg like nært som resultatet i 2003.. hvor det ble avgjort siste løp) etter det sleit de.. og noen få år med Lemans seiere slår likevel ikke porsche med sin brutale dominanse av Lemans på 70tallet I fjor stilte vel audi med 5 biler, og de fikk 1. 2. 3. og 4. plass :D Er ikke det å slå fakta hardt i bordet så vet ikke jeg :p Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg