D-1 Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 hørte rykter om at det hadde blitt beslaglagt en del førerkort i helga jeg!!he he... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 uff, norske poltibiler er mye skumlere enn svenske. Dem lager mye værre lyd (Svenske lager sikkelig BÆ-BU lyd) og dem blinker mye mer intenst. Driter på meg uansett når jeg ser purk jeg:rolleyes: Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by Walter_Melon Det var de der som skulle vært på "biltransport av veien"-tråden... :rolleyes: Det var jo samme lastebilselskap :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Uff, stygge er dem også! batman Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Var en slik henger utenfor den lokale shell'n her i byen for en stund tilbake.. 3 biler på.. 2 MB vento'er blandt annet.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg