Gå til innhold

E30 Turbo: '85 BMW E30 327i turbo, prosjekt stroker!

Ranger emnet

E30 Turbo

Anbefalte innlegg

Huff, ble ikke oppstart i dag heller. Ble så masse folk innom, og skitprat tar egentlig laaang tid! :) Men fikk gjort litt, så det er ikke så veldig mye igjen nå. Litt bilder får tale for seg istede:

?size=medium&id=96057

?size=medium&id=96047

?size=medium&id=96048

?size=medium&id=96046

?size=medium&id=96049

?size=medium&id=96050

?size=medium&id=96051

?size=medium&id=96052

?size=medium&id=96053

?size=medium&id=96054

?size=medium&id=96055

?size=medium&id=96056

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takktakk alle sammen! Varmer mitt hjerte å høre at dere liker den.. Ble kjempefornøyd selv også..

Hva syntes dere om at speilene var sort matt? Samme med den listen bakerst på siderutene, den som egentlig skal være i samme farge som bilen?

Jeg syntes det ble meget fint, da vinduene så ut som de ble litt større, samt at speil gikk i ett med resten av listene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut et par av de gamle filmene av bilen, med den gamle turbo'n og da den var gul. Beklager dårlig kameramann.. Han prater masse bambus i telefon også på den ene filmen) :)

De ligger her: http://www.vardo-ruta.no/wip4/album.epl?id=&iid=95929&o=&s=&cat=7309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på ingen måte en fan av bilen din, men fy søren; jeg ble nesten litt forelsket i den... NICE!

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på ingen måte en fan av bilen din, men fy søren; jeg ble nesten litt forelsket i den... NICE!

Hehe. Takk! Godt sagt btw.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at bilen din ble meget bra :)

Og jeg gleder meg virkelig til å se denne på ACR!

For nå kommer du, ikke sant?? :p

Har kjøpt nytt kamera,så hvis jeg får låv å sitte på å filme litt, hadde det vert kjempekult!! :D Men regner med at det er mange andre som skal sitte på å, å regner med at det kommer til å bli litt "travelt" for deg. Men uansett, så gleder jeg meg til å se bilen i aksjon!! :)

Hilsen Øyvind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda.. Har vært litt hektisk de siste dagene/ukene, men mer en nok å gjøre. Jeg har hatt start ja, men "nyoverhalte" turbo'en jeg kjøpte var visst ikke så mye nyoverhalt. Oljerøyken bare sto ut av eksosanlegget, og det var ikke sjangs å få ned AFR'n. Så nå sitter jeg her og venter på overhalings sett fra Norsk Turboservice! Men ting tar tid med flere en meg ser jeg.. Nå er det snart 2 uker siden jeg bestilte det, men nada i postkassen! :(

I morgen er det Max Power meet i nabobyen Vadsø, og jeg SKAL dit, så det blir nok på henger'n ja.. :(

Ang. Mo turen nå i august, så kommer jeg dit, om den blir på henger'n da åsså! Men det tviler jeg på. Alt er klart, forutenom turbo'n. Så visst ikke det dukker opp noen deler snart, bestiller jeg en ny fra GIK. Og de av dere som vil sitte på oppe på ACR, så er det ikke noe problem! :) Bare kom og spør.

Hadde bilen på autodb en stund ja, men tok den bort, da det ringte dag og natt, og SMS'ene haglet. Men INGEN, jo EN, kom med bud!? Ellers var det bare spørsmål om hva jeg skulle ha for den. Jeg har ikke tenkt å selge, så fremst noen byr en pris der jeg bare er nødt å si ja! :D

Har et nytt prosjekt i tankene ser dere.. Litt avsløring: E30 335 TID! :hello:

Jiggah: den har kostet litt, har ikke regnet ut totalen enda, men Haltech og slikt koster $ visst man kjøper nytt (takk gud for ebay)

Lenke til kommentar
Del på andre sider