Gå til innhold

E30 Turbo: '85 BMW E30 327i turbo, prosjekt stroker!

Ranger emnet

E30 Turbo

Anbefalte innlegg

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jiggah: den har kostet litt, har ikke regnet ut totalen enda, men Haltech og slikt koster $ visst man kjøper nytt (takk gud for ebay)

AMEN! :hello:

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er på nett igjen var redd for at du ikke kom på Sommertreffe..

Ser frem til å se bilen irl.

Joda, dit kommer vi! :) I dag har vi vært på max power meet i Vadsø. EMMA hadde bilstereokonk, og det var litt biler ellers som bare sto til utstilling (og en på henger.. :hello: )

Håper bare den forbaskede posten hoster opp en pakke til meg nå snart, så jeg rekker og map'e litt før treffet.. :iconsm

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Takk for bildene Hifonic! Det var synd den sto på henger ja, men sånn er det når ikke alt er på stell! Fikk delene i dag, men så viser det seg at det ikke er en Garrett turbo, men en Airsearch eller noe slikt.. Er ikke sikker på om overhalingsettet fra Garrett passer.. Begge heter T04B da!?

Men det er en i nærheten av Stockholm som skal selge en sprillans ny Garrett.. Sitter her å tripper om jeg skal ose nedover å hente den! Det er jo bare 200 mil en vei!! :)

Får ikke løsnet den ene skruen på turbinen på kaldsiden! Den var helt fu*ked skruen! Så det er spørs om man klarer å få den av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var den turbo'n overhalt.. (Tror jeg) :) Fikk plukket den i deler, og det er Garrett, men eksoshuset er fra Airsearch, og er et større hus. A/R 1.00 ser det ut til, og T04B skal visst ha A/R 65, men innmaten og det er samme. Lagrene og alt passet, og nå ser det litt lysere ut! Kjøpte den i sverige også, for det er kjekt med en i reserve!

I dag skal jeg bygge litt større rør til oljereturen! Har en liten mistanke om at det røret jeg har er av for liten dimensjon. Så kanskje det blir oppstart nr. 2 i nærmeste framtid!? Håper det i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee!!! I går var det duket for oppstart vol. 2! Røyk litt i begynnelsen, men så brant det gamle oljesølet seg bort antagligvis, for den ble bedre og bedre! AFR'n fikk vi justert ned etterhvert også, og når den gikk på tomgang på ca. 1000 o/min, var AFR stødig på 14,7! Hoff, ufattelig godt når det ser ut som det er OK nå! :D Filmet hele seansen, men tro om jeg har firewire port på min PC? Nope.. Hadde glemt hvor grom lyd det var av kjærra jeg.. :thumb

I dag er det flyttesjauing for BB-Racing, som har tatt turen tilbake til det kalde nord, fra det kalde nordland, så det blir nok ingen map'ing i dag heller.. :( Men kanskje litt i morgen! Søndag blir lillegullet mitt 1 år, så da må jeg holde meg hjemme. Torsdag kl. 18 er det take off til Mo i Rana! :D Tidspress denne gangen også hørte jeg??? :hello:

Har du dame lengere? hehe

Klart jeg har! :) Har jo lært henne opp til å være en tålmodig sjel, og være hjemme og ha maten klar når jeg kommer, samt at sengen er varmet opp! :D

(visst du leser dette Nina, så er det bare for å showe meg, jeg skal lage mat, vaske huset og lage barneselskap til søndag, jeg lover!!)

:hide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bra det 29.

MEGET BRA! Synd at jeg ikke fikk sett bilen før jeg dro ned igjen...

Men men, at du har pågangsmot er jo veldig bra! Det er jo mye arbeid med den der bilen din, du har holdt på ei god stund nu :) Men når du får det i orden da blir det gildt.

Du stresser jo sånn når du er her oppe!! Bor i lakse elva og greier.. Neineinei, dette er ikke bra otis! :iconsm

Men anyway, vi får heller møtes når jeg kommer ned til bartebyen en tur med vogna.. :):

Lenke til kommentar
Del på andre sider