Gå til innhold

MP3 spiller

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

Er det noen som har noen erfaring med disse. Er ute etter en med MP3 og Radio

Takker :)

Veit at Pioneer har en som kan spille av brente cd'r med mp3 melodier på og den har radio også.

Jeg har aldri hatt noe annet enn Pioneer spillere og er fornøyd med dem, så mp3 spilleren kan ikke være noe dårligere..

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Er det noen som har noen erfaring med disse. Er ute etter en med MP3 og Radio

Takker :)

Hei, jeg har en AIWA mp3 spiller..

Har riktignok ikke brukt den på 1 år, tok den ut fra porscha når jeg flyttet ut fra USA... men nå som jeg får porscha hit, så skal den monteres igjen.

Generellt ganske fornøyd med den, men spesiellt to ting er forferdelig irriterende:

* Masse blinkende lys på skjermen og blått lys langs kanten av spilleren som blinker noe infernalsk hver gang volumet endres.

Spillerens design og blinkende lys passer bedre inn i en plastikkstylet honda enn i en ekte sportsbil.

* Kvitrelyder (samplingsstøy??) stadig vekk. Har hørt om noen som har hatt disse "kvitrelydene" nærmest konstant. På min spiller hører jeg de mellom sanger og litt når volumet er lavt.. Men "kvitrelyden" ser ut til å bli maskert/ forsvinner når volumet økes.

Dersom man ikke har råd til eller plass til forsterker, så er det ganske mye punch i den innebygde forsterkeren.

Jeg kjøpte denne spilleren for 1,5 - 2 år siden, og jeg tviler ikke på at bedre mp3 spillere er tilgjengelig nå. Det eneste alternativet den gangen var en vesentlig dyrere Kenwood, men den hadde vistnok noen software problemer som gjorde at den låste seg totalt.

Jeg hadde en liten 8 tommer bass i tillegg til de originale så det spillte greit nok, men dog langt fra high end hifi....

Men uansett så er lyden av en 3,6 porsche boxer mye mere interessant enn hifi musikk.. favorittplaten (ok, da rippet til mp3 ) min når jeg kjørte rundt i California var selvsagt Californication med Red Hot Chili Peppers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo!

Har en JVC MP3 spiller i min bil. Spiller MP3 cd'r, vanlig cd'r, brente, osv. Og seff radio.

Heter KD SH99-R finnes her:

http://www.jvc-victor.co.jp/english/SH/lineup.html

Den er i børstet stål (nei, ikke look-alike-plast) i blank og i svartfarget.

Du får titte på den en dag da RS2 ;) (Du har vel sette den kanksje?)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i sverige forige helg å kjøpte anlegg til en kamerat.

Han kjøpte en Kenwood spiller som leste MP3 cd'r.

Det var en utgående modell så den var satt ned fra 4500nkr til 3299nkr.

Veldig allright spiller. Denne er det.

Man får jo greit 120-150sanger på en plate.

Dra på MDS butikken på Norby senteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kenwood 6090R Mp3 spiller og den kan anbefales!

Men det er et par irriterendes ting med den og det er at det ikke er Sub utgang + at den er treg til å skifte sang ,og ikke minst når du skal laste inn en CD med 200 sanger.... (men sånn er det vell med de fleste mp3 spillerne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt pioneer spilleren, 7400mp som den heter. Eneste irriterende jeg har oppdaget til nå er at det tar lang tid å bytte sang når du spiller mp3 cd'er. Ellers er det skikkelig god radio og god lyd i den. Mye bedre enn alpine 7842 spilleren jeg hadde før.

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

det var en drassbar jeg tenkte på først. Og det har jeg kjøpt men etter å ha brukt den 1/2 dag så kan jeg tenkte med en til bilen oxo. Tror den som sitter der takker for seg snart.

Kjøp deg en CD-spiller som har mulighet for tilkobling av eksterne lydkilder, f.eks Blaupunkt. Vet det er flere merker som har det, kommer bare ikke på hvilke. Jeg har brukt mp3-spiller på min, og det virket meget bra. En annen ting du kan gjøre er å kjøpe en mp3-spiller som sender lyden ut som radiosignal, så alt du trenger å gjøre er å stille radioen på bilspilleren din over på rett frekvens, og vips så har du du mp3 i bilen... snedig :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider