Gå til innhold

vrtx: Bmw E30 - E30 Turbo Intercooler Prosjekt

Ranger emnet

vrtx

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lakkere felga i bilen gule farge? eller svarte hadde jeg gjort. :) hadde gjort meget.mye bra bilder på første siden det liker vi:) lykke til.

har vurdert svarte felger ja, gule felger på gul bil blir litt "Mye" kanskje? :p så snart det blir skruing igjen så blir det mere bilder, venter på litt deler så når de er på plass blir det update med bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jeg har fulgt med hele tråden din og er spent på resultatet, som jeg tror blir bra

jeg vet om en gjeng BMW karer i kommunen min, hvor den ene holder på med et E30 twinturboprosjekt jeg anbefaler deg å se innpå siden deres: http://www.praerien-racing.com for informasjon. Denne gjengen kan veldig mye om BMW:)

-1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert

-1992 Volvo 850 GLT - Solgt

-1987 Volvo 240 GL - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner helt, er ikke så garva med turbo stasj. Men kan man smekke på en turbo på en orginal motor? Må man ikke frese ut blokka, porte kanalene kansje borre opp litt, montere smidde stempler, nye rådere, veiver. osvosv?

F.eks vist jeg skal ha et par ekstra hester på bakhjulene, har selv 320i e30. Hva trenger jeg av nødvendige deler?

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner helt, er ikke så garva med turbo stasj. Men kan man smekke på en turbo på en orginal motor? Må man ikke frese ut blokka, porte kanalene kansje borre opp litt, montere smidde stempler, nye rådere, veiver. osvosv?

F.eks vist jeg skal ha et par ekstra hester på bakhjulene, har selv 320i e30. Hva trenger jeg av nødvendige deler?

har du lyst på litt ekstra lyd litt ekstra hestere kan du skaffe deg en turbo, en intercooler og få lagd deg noen trykkrør! så får sveisa et adapter fra org. grenrøra med en flens som passer til den turbon du har! og eventuelt en progressiv trykkregulator!

Lenke til kommentar
Del på andre sider