Gå til innhold

vrtx: Bmw E30 - E30 Turbo Intercooler Prosjekt

Ranger emnet

vrtx

Anbefalte innlegg

oj, jeg skreiv vist med feil brukernavn, hehe... ikke det? okei... du veit den bolt/mutra som står på veiva, den man må av med for å få av registeremshjulet. veit du om det er lings eller? får den FAEN ikke av. skal bytte noe simmering bakom det hjulet. leker litt olje skjønner du. gleder meg til å få 325 motor i biln. du har ikke en tomgangsregulator ligganes?

Nope e ikke lings. sett bære nå jævlig fast. bytt registerreima mens du har av reimhjule. ja har en tomgangsmotor liggan tell m20b25.

Men OT: Arbeidslyst mi synker nedover da det har vært innbrudd i bilen for tredje gang. Dette har blitt stjålet: 2stk turboer, ett brannslokkningsapparat, masse rør, en original e36 m3 framfanger + noe småting. Bilen har stått ulåst men men. sist gang har de sveiva opp vinduet så bilen fylltest med vann. men nå er det ett tidsspørsmål før TV-overvåking kommer på plass rundt hele lokalet.

En stk kamaksling og større bensinpumpe ønskes fortsatt kjøpt, ta kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oj dæven. hørtest ikke ikke bra ut. har fådd tak i alt til min motor. tomgangsregulator å sånt. bestilt fra koed.. 3. gang? fean drit. men er jo mo. ikke vanskeli å finne ut hvem som har tatt det. må jo være noen som har bmw da.. skulle jo bare montert opp overvåknings kamra med en gang. har du ingen bilde av bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i all verdn står biln egentli... ute??? trenger ikke si hvor den står da men... så ikke flere muligens får vannn på mølla osv... HATER stjeling!

Jepp står ute, utfor jobben. har tatt ut alt annet som har verdi å tatt det med hjem. bare sinnsykt glad de ikke har tatt grenerøret, da det har litt mer verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj dæven. hørtest ikke ikke bra ut. har fådd tak i alt til min motor. tomgangsregulator å sånt. bestilt fra koed.. 3. gang? fean drit. men er jo mo. ikke vanskeli å finne ut hvem som har tatt det. må jo være noen som har bmw da.. skulle jo bare montert opp overvåknings kamra med en gang. har du ingen bilde av bilen?

e vel narkovrak som har stjelt regn eg med, får eg ingen konkrete opplysninge om kem det e så ork eg ikke bruk tid å krefter på å lek etterforsker og bruker heller kreftene på å faktiskt prøve å gjennomføre dette prosjektet. e jo jobben som ska fiks overvåkningsutsyr og ikke eg, ha vøre jævlig plaga me innbrudd på biler uttafor jobben. men har politiet brukt mere krefter på å henge litt med å faktiskt ta de jævlene som går rundt å gjør innbrud istede før å headhunte mopedister så skulle jeg ikke sagt noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hey. ja dahar eg fått i motorn. å sku start opp.. ikke gnist i d heletatt.. måla føleran i girkassa. dem funka. så tok eg ut den nederste følern. å vrid om tenninga. å satt ett skurjærn mot følern. gnista som fean. så gikk eg på nett å sjekka litt på svenghjul. på svenghjul til 325 så e det en dins på svenghjula å sånt. så eg lurt på om du hadd ett svenghjul til 325 så eg fikk bytta. å får starta biln.

Lenke til kommentar
Del på andre sider