Gå til innhold

Adapterplate

Ranger emnet

MissingLink

Anbefalte innlegg

Er det noe mulighet å få solgt noen adaptere til getrag kasser? Er like de KL-Racing har. Driver å lurer på om jeg skal få lagd et par hvis det er intr for det.. prisen er jeg ikke helt sikker på enda men, det kommer til å ligge under KL-Racing sine priser.

Volvo 240 TIC -80

Toyota Supra(NA) -93

x Vw Golf -86

x Vw Golf -84

x Nissan 100nx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

om de skal ligge under kl-racing sine priser, må du huske på valutadifferansen.. (ca. 15%).

Skal du lage i alu eller stål?

Hvit eller rød-motor?

kl-racing har jo bredt utvalg forsåvidt.

Tviler på dette er noe du kan bli "rik" av, men for all del, det kan jo være et morsomt prosjekt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er jo ikke å bli rik av dette... disse er av alu.

ALU gjør det jo en stor fordel.

Det du kan gjøre, er å lage noen og prøve å få de produsert i kina feks..

Jeg vet at bla.a. SSAutochrome sitt turbomanifoil lages i kina.

Tror de krever at man lager en del i slengen, men.. da blir det plutselig andre priser, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALU gjør det jo en stor fordel.

Det du kan gjøre, er å lage noen og prøve å få de produsert i kina feks..

Jeg vet at bla.a. SSAutochrome sitt turbomanifoil lages i kina.

Tror de krever at man lager en del i slengen, men.. da blir det plutselig andre priser, tror jeg.

Er det noe mulighet å få solgt noen adaptere til getrag kasser? Er like de KL-Racing har. Driver å lurer på om jeg skal få lagd et par hvis det er intr for det.. prisen er jeg ikke helt sikker på enda men, det kommer til å ligge under KL-Racing sine priser.

Spørs om det ikke blir litt dyrt å få produsert et par i kina osv, var vell mest for eget bruk, å eventuelt om noen andre var interessert..

men for alldel..

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider