VilleW Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1054461 NORGES BESTE MOTORTUNING?!! Ingen chip eller box.Kun optimalisering av orginalprogrammet.Vi henter ut reservene som ligger i motoren fra fabrikk. Sugemotor.8-12%,Turbomotorer 25-45% mer ytelse.Fra kr 4800,- Vi kommer dit du er.Ta kontakt for detaljer eller avtale. Er det bare jeg som er helt ignorant, eller er dette VELDIG overdreven effektøking? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hehe, Korgen Caravan&Bilpleie høres jo ut som et firma jeg ville latt fikle med bilen min! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Har du en turbomotor på 200 gamp, så trikser og fikser de litt ned motoren så får du nesten 50 hest lett som så? *knips* Høres for godt ut til og være sant, og da er det som regel det :P Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 det er jo det samme som chip det der.... nye biler blir ikke chippet de, de blir bare omprogramert. Men jeg hadde gjort det hos noen som kan sakene sine... for det er veldi vikti at det blir gjort ordentlig!!! På nye biler leser de av de orginale filene, sender de til "tuneren" og får tilbake nye filer som er optimalisert til akkurat din bil og da legger de inn startsperrer og alle data slik at du kan lese ut diagnosene og feilmeldingene. Så ikke la noen som ikke kan det fikle med så dyre ting på bilen din. Bruk noen som har ordentlige tunere og utstyr som passer til din bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg