technophobia Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Var ute med tralla her om dagen, da jeg så en R33 Skyline GT-R kjørende midt i Hokksund. Fikk ikke med meg åssn skilt den hadde. Den var lilla med kromdekor fra mekonomen. Sto mekonomen på hele sida av den. Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz00 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Den går i Drammen, på hvite skilter. Den som var på Autofil for noen uker siden, vært i Max Power osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 kan jeg spørre hvilken Max power ? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 var vel den første norske utgaven om jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 R33 GT-R fra Drammensområdet, ja. =) Den skal kjøre på Autofil-tuning på Gardermoen i helga.. Og den er vel i nummer 3 eller 4 av MP mener jeg å huske. Har ikke alle bladene her, så jeg får ikke sjekka. FET er den ihvertfall! :D Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R 33 GTR Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Tja, det var nok meg som var ute å brukte litt suppe:) må jo bruke bilen litt. Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Fått ordna alt, og er klar for Autofil nå, Steinar? ;D Og skal du oppover til Hamar på søndagen? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg