Einar Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hei, la opp anleggskabler i en G3 her, hvor pleier dere egentlig å tre kablene, jeg dro dem "gjennom" vifta, eneste plassen jeg fant uten flere timers demont, skulle bare ha lyd i strømstad på torsdag... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Var noen hull (med plastlokk i) bak motoren i min. Kom inn der under rattet eller noe sånt. Jeg tror det var sånn vi gjorde det på min:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanoj Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hehe.. Hørtes veldig vansklig ut. Går noen hull så du kommer ut under rattet der ja.. Ihvertfall den beste veien jeg fant;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Skal vel være gjennomgang i torpedoveggen som kommer ut ganske i nærheten av sikringsboksen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Skal være hull igjennom som kommer igjen under rattet. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 helt riktig folkens. det er et hull i torpedoveggen nesten rett bak batteriet. det er dekket med en sokk/propp, som det går noen ogrinale ledninger igjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Så den, men hadde ikke planer om å demontere dashen... Løsna to 10 mm plastmutter og tredde den gjennom hulle ved kupèfiltret med litt mods jeg, men ville ikke gjort det slik om det var min bil... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Så den, men hadde ikke planer om å demontere dashen... Trenger vel bare løsne 3-4 skruer om jeg husker riktig nå.. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 jeg demonterte det dekselet under rattet der, så hadde nå jeg god plass til å operere den videre... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg