AC^ Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Collector fra Burns koster 5000,-! Wetterhus lager gren med den collectoren nå... Men på det røret er problemet med sprekker nesten borte, for han fester turboen i karosseriet og lar røra gå inn i collectoren uten å sveise de fast så de kan bevege seg sånn som de vil og rustfritt utvider seg mer enn det andre materialer gjør... De han LG lager ville jeg ikke satsa på, de er jo å svartstål... Med glødeskal å dritt, neitakk! =) Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 "ss autocrap" har jo også laget 16v manifold.jeg tror man får hva man betaler for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 gjer da so enkelt at du legg inn ei annonse på autodb! da gjorde eg og fekk kjøpt privat. flonka nytt til 16v 2000,- happyhappy kan vera heldig :) Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 gjer da so enkelt at du legg inn ei annonse på autodb!da gjorde eg og fekk kjøpt privat. flonka nytt til 16v 2000,- happyhappy kan vera heldig :) Det må da være en original turbomanifold? Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hvis du fikk et gromt grenrør i rustfritt med høymontert turbo osv til 2000,- så hadde jeg jubla ihvertfall... Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ser de med divided exit lager rørene rett i flensen uten collector?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ja har hørt om han vettu, tenkte på noen i norge da for å være mere presis.Lg er en man som kan sitt arbeid! Har du snakka med LG ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 onkelen min har et orginalt 16v turbo grenrør.. nytt og ubrukt. som skal selges Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Venter på 16v grenrør jeg også,men det er "lavbudsjett" til bruksbilen min.. Holdbarheten på det skal bli intressang å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Er dette med plassering av uttak til wastegate jeg er mest usikker.kan noe forklare dette litt mer for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 volvokvaløya: Åssen var de røra som han på be4u forumet kunne laga? Han laga vel i 321 å greier... Så jo ikke så dumme ut dem kansje... Snakka med han? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Noen som har tegning på innsugsflens til 16v? Sikkert litt OT men :P Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Regner med det er Rolf du tenker på...han som hadde en Kadett C med cosfjært motor.Jo han er veldig dyktig.Han er intr å lage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Sjekket litt med LG om grenrør, men han var fullbokket med bygging av grenrør ut året som jeg forsto det. Så det ble ikke noe grenrør derfra=( volvokvaløya: har du fått sjekket priser hos noen flere du da? Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Har sjekka hos Schanche å han hadde også sinnsykt mye å jøre fremover,Wetterhus tar glatt jobben,han tar sikkert noe av det samme som Kai. Men tror vi kommer nå her til å lage grenrøret selv,har fått en sinnsykt dyktig sveiser med på jobben så. Han har laga et Bmw 3,8 Turbo rør før å det blei flott. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg