AC^ Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Sa Torgeir noe pris på det røret fra han eller, med collector fra bruns? Han der LG saken lager jo rør i svartstål da så det er jo ikke akkurat gull! Fikk du no fler bilder fra han der Rolf kroppen eller? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Prisene til torgeir starter på ca 7000 +mons tror jed d var når jeg snakket med han for noen månder siden. LG lager grenrør i svartstål og i rustfritt, de grenrør jeg har sett som han har laget er værtfall av høy kvalitet og i rustfritt. men vet han lager i svartstål også. Alt etter kundens valg Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Snakka med LG jeg også, men han sa at han ikke laga i rustfritt til meg men... Tenkte på de røra han lager med bruns collector! Det hadde jo vært gromt å hatt et sånt rør! Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg må ha rør med split flens da. Ja har mange bilder av Rolf sine innsug,grenrør og intercoolere,men han har ikke bygget til volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hvis du fikk et gromt grenrør i rustfritt med høymontert turbo osv til 2000,- så hadde jeg jubla ihvertfall... Hehe ikkje supergromt rustfritt, men ok nytt grenrør som eg kjøpte "brukt". dvs han hadde kjøpt nytt, men ombestemte seg og satt det ikkje på motor likevel pga bytte av topp!turbo ned og bak. heilt kjempe greit og da GÅR ann å ve heldig!:thumb berre til å følga med overalt heile tia.mykje bra til salgs på tpc forum feks. Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg