Gå til innhold

Fotobokser i tuneller ?

Ranger emnet

Andreas!

Anbefalte innlegg

Hører det er flere som sier det er fotobokser i tuneller, noen sier det er det i oslofjordtunellen, mens andre sier det ikke er det. Noen som vet.. ?

-Andreas

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kødder dere? Er det sjeldent fotobokser i tunneller på østlandet?

Er jo fotobokser i nesten alle tunnellene her rundt Bergen.

I tillegg skal de visst begynne med gjennomsnittsmåling gjennom en av dem har jeg hørt.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder dere? Er det sjeldent fotobokser i tunneller på østlandet?

Er jo fotobokser i nesten alle tunnellene her rundt Bergen.

I tillegg skal de visst begynne med gjennomsnittsmåling gjennom en av dem har jeg hørt.

det var rykter om dette i damsgårdstunnellen inn til byn men dette e bare tull.

men i bergen er det fotoboks i damsgårdstunellen til og fra byn. 1 stk i kva tunell.

fløyfjellstunellen til og fra byn. 3 utfra byn??? og 2 inn til byn?? er ikkje sikker på antallet i desse tunnellane.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel gi et lite tips om at jeg hadde solskjermen nede slik at ansiktet ikke kunne sees da jeg ble knipset i en fotoboks for et halvt års tid siden. Har fortsatt ikke sett noe til noen bot eller noe sånt.

Og uansett har man vel lavere gir med mer kraft? :)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel gi et lite tips om at jeg hadde solskjermen nede slik at ansiktet ikke kunne sees da jeg ble knipset i en fotoboks for et halvt års tid siden. Har fortsatt ikke sett noe til noen bot eller noe sånt.

Og uansett har man vel lavere gir med mer kraft? :)

får man ikkje boten uansett no da?? veit om ett par som har fått bot der man ser kun bilskilt, panser og litt av frontruta

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man ikkje boten uansett no da?? veit om ett par som har fått bot der man ser kun bilskilt, panser og litt av frontruta

Om du da sier at du ikke kjørte bilen, så har politiet et problem, siden dem sitter med bevisansvaret i slike saker.

Og kan ikke dem identifisere sjåføren (holder ikke med bare skilt), så har dem et problem..

Forøvrig står det fire hvite bokser i tunnellen ned til ferjekaien (Fodnes) fra Lærdal, to i hver retning..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider