Andreas! Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hører det er flere som sier det er fotobokser i tuneller, noen sier det er det i oslofjordtunellen, mens andre sier det ikke er det. Noen som vet.. ? -Andreas Siter 2000 Ford Mondeo ST200 19-- MB 190 2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 ja det stemmer det... er det i tunnelene mot bergen og.. de jævlig lange.. husker ikke navnet på de jeg men Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 lærdalstunellen blant andre...er vel mest av det på vestlandet Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Kødder dere? Er det sjeldent fotobokser i tunneller på østlandet? Er jo fotobokser i nesten alle tunnellene her rundt Bergen. I tillegg skal de visst begynne med gjennomsnittsmåling gjennom en av dem har jeg hørt. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Er fotobokser overalt i tunnellene på vestlandet jo! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 det finnes flere vålerenga, lærdals, oslofjord osv osv. se opp for de. de kommer fort! Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 i trondheim er det en i helltunnelen, gullgruve for staten, så vet jeg dem har en i hitra tunnelen, den står midt nedi tunnelen, tunnelen går rett ned og rett opp, midt nedi stor en jævla boks og soper inn penger, spesielt er dette ille for folk som må ha fart opp tunnelen, tungtransport etc. pyton. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Kødder dere? Er det sjeldent fotobokser i tunneller på østlandet? Er jo fotobokser i nesten alle tunnellene her rundt Bergen. I tillegg skal de visst begynne med gjennomsnittsmåling gjennom en av dem har jeg hørt. det var rykter om dette i damsgårdstunnellen inn til byn men dette e bare tull. men i bergen er det fotoboks i damsgårdstunellen til og fra byn. 1 stk i kva tunell. fløyfjellstunellen til og fra byn. 3 utfra byn??? og 2 inn til byn?? er ikkje sikker på antallet i desse tunnellane. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Det er to bokser fra sentrum, og en mot sentrum, i alle fall slik det er nå. Mener det var to mot sentrum også tidligere... Er i alle fall nok av dem! Finnes det noe kart ala det Autofil gav ut på nettet, bare litt mer detaljert? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Kan vel gi et lite tips om at jeg hadde solskjermen nede slik at ansiktet ikke kunne sees da jeg ble knipset i en fotoboks for et halvt års tid siden. Har fortsatt ikke sett noe til noen bot eller noe sånt. Og uansett har man vel lavere gir med mer kraft? :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Kan vel gi et lite tips om at jeg hadde solskjermen nede slik at ansiktet ikke kunne sees da jeg ble knipset i en fotoboks for et halvt års tid siden. Har fortsatt ikke sett noe til noen bot eller noe sånt.Og uansett har man vel lavere gir med mer kraft? :) får man ikkje boten uansett no da?? veit om ett par som har fått bot der man ser kun bilskilt, panser og litt av frontruta Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 får man ikkje boten uansett no da?? veit om ett par som har fått bot der man ser kun bilskilt, panser og litt av frontruta Om du da sier at du ikke kjørte bilen, så har politiet et problem, siden dem sitter med bevisansvaret i slike saker. Og kan ikke dem identifisere sjåføren (holder ikke med bare skilt), så har dem et problem.. Forøvrig står det fire hvite bokser i tunnellen ned til ferjekaien (Fodnes) fra Lærdal, to i hver retning.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 nå har jo gulesider.no fått merka av alle fotoboksene langs norgesveier på kartet dems. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Stemmer nok at det er en helt nederst i oslofjordtunnelen, retning drøbak... veldig strategisk plassert en og Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 herover er det ingen boks fra lillehammer til hamar da.. ;P lærdalstunnelen var det vel jeg mente ja.. :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg