Gå til innhold

Fotobokser i tuneller ?

Ranger emnet

Andreas!

Anbefalte innlegg

Hører det er flere som sier det er fotobokser i tuneller, noen sier det er det i oslofjordtunellen, mens andre sier det ikke er det. Noen som vet.. ?

-Andreas

ER en nesten helt i bånn retning drammen, og en ca midt i bakken retning

Drøbak.

Var noen rykter som sa at filmen var tom etter ca 30 min den dagen de

boksene kom fatality

1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger

Lyktespoilere

-------------

02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du da sier at du ikke kjørte bilen, så har politiet et problem, siden dem sitter med bevisansvaret i slike saker.

Og kan ikke dem identifisere sjåføren (holder ikke med bare skilt), så har dem et problem..

Forøvrig står det fire hvite bokser i tunnellen ned til ferjekaien (Fodnes) fra Lærdal, to i hver retning..

Har ikke staten (politiet) fått endra den loven nå da?? Mener å huske et rundskriv om slikt da.. Og det er IKKE bra for oss :-(

www.turbo.as

Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00.

HAHA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke staten (politiet) fått endra den loven nå da?? Mener å huske et rundskriv om slikt da.. Og det er IKKE bra for oss :-(

kjørte mellom oslofjord tunellen i går, jeg så ikke noen bokser der.... hmm...

men jeg er ikke fra storbyen oslo heller da, så kan vel ha hatt flaks at den ikke var "ladet"...(hvis det er boks der) hehe :bok

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok at det er en helt nederst i oslofjordtunnelen, retning drøbak... veldig strategisk plassert en og

Det er i begge retninger i Oslofjordtunnelen, og i begge retninger står de i nederste halvpart av bakken. De kommer fort :rolleyes:

Ellers i Oslo er det vel bare Vålerengatunnelen og Granfosstunnelen som har bokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at boksene ikke blitzer lenger?! (noe jeg ikke helt skjønner er mulig i en tunnel :S )

Men den verste jeg vet om, er jo i Vålerengatunnelen. Tror det er den som hover inn mest penger i året?

Er ikke det de nye "hastighet-over-en-viss-strekke-fotoboksene" som ikke blitzer?

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den verste jeg vet om, er jo i Vålerengatunnelen. Tror det er den som hover inn mest penger i året?

Jeg hater den jævla boksen. Hver gang folk kjører inn i tunnellen blir dem overforsiktige, og kjører 10-20 km/t under fartsgrensa. Den kommer ikke før "langt inn i tunnellen" men alle kjører som tanter helt fra greia begynner.

Men ja, den er jævla skummel for en som ikke har sett den før, plutselig er den der midt i trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. for kjørte gjennom Drøbaks tunellen på skjærtorsdag... ;D retning drammen. Var ikke klar over at det var boks der, så ikke noe blink heller.. kansje for at jeg hadde rimelig godt driv nedover der. passerte vel 200 ;///

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider