Gå til innhold

Clutch slipp..... :(

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Originally posted by TurboXs

tror ikke det. sett på sinter. koster vel noe av det samme som en org en

Har du en hjemmeside\forhandler til dem? Tviler STERKT på at de har clutch til meg... Har ikke funnet noen som har, untatt AP-racing, men de klarer ikke bestemme seg, for 6mnd siden så haddde de, nå har de visst aldri hatt.. Virker nesten useriøst hele selskapet, men det er jo AP da, de er jo velkjent.. Hmm... B

Byttet jo dritten for et par mnd siden! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man installerer clutch og bremser skal det overhodet ikke kommer fett og fingermerker på respektive belegg eller metallflater. Da forringes dems prestasjoner.. Metallflater renses med rødsprit.

Bare så det er sagt =)

Sjekket at clutchen går helt inn da ? Så på en bil engang der clutcen slippet, slakket litt på cluch wireren og da "tok" den bedre.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Dahlems i sverige så får du kjøpt sinter til nesten alle biler. 1500,- sek. Da får du plata og senter løst så må du bare feste de med medfølgende stifter. Enkelt og sikkert. Har brukt dette flere ganger på forskjellige biler uten å ha noe å klage på.

De har også løse sinter pukker du kan sette på orginal plata men det har jeg ikke prøvd før.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondaen

Når man installerer clutch og bremser skal det overhodet ikke kommer fett og fingermerker på respektive belegg eller metallflater. Da forringes dems prestasjoner.. Metallflater renses med rødsprit.

Bare så det er sagt =)

Sjekket at clutchen går helt inn da ? Så på en bil engang der clutcen slippet, slakket litt på cluch wireren og da "tok" den bedre.

:D

Er rødsprit også det optimale å bruke før en skal lakke/male en overflate med lakk, hammerite, arcanol o.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

hørte du på det tipset om å stå på bremsen og gi gass med clutchen halvt ute mens du stod under panseret og så etter luftlekasjer nå da? tenkte mitt når folk sier slikt gitt ;)

Nei, det var ronny som sa "hør etter nå", så begynte han å styre på med clutchen min.. Fant no ut hvor lyden kom fra i det minste..

Det blir nok en sinter clutch, hvis de finner en da.. Toyparts stresset med å finne det, jeg må ta litt mer mål, så skulle han se hva han fant ut.. Sverige høres bra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider