nicolay Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hvordan demonterer jeg og monterer nye låsepinner? Har kjøpt de originale R32 låsepinnene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Da må du av med dørtrekket.. De skal sitte ganske løst på låsepinnen tror jeg.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Yep, av med hele plast dekselet da? Men hvordan sitter de festet? Skal de skrus av eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Yep, av med hele plast dekselet da? Men hvordan sitter de festet? Skal de skrus av eller? Sitter festet med to skruer på undersiden Av med dørhåndtaket, først må du vippe ut den lille biten som jeg holder på der, og så må du bare bruke en skrutrekker og vippe opp hele shiten.. 3 skruer på innsiden av håndtaket Så må du løsne vaieren til døråpneren.. Så sitter det også en skrue like ved speilet på innsiden mot A-stolpen.. Håper det var til hjelp! :phatyo Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Crap, misforsto.. Hehe.. Vet ikke hvordan de sitter festet, har ikke tatt de av før.. ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hehe sorry, jeg som var uklar.... Men takk for bildene, super forklaring :D Yep, lurte på hvordan dørpinnene er festet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hehe sorry, jeg som var uklar.... Men takk for bildene, super forklaring :D Yep, lurte på hvordan dørpinnene er festet ;) De er jo bare i plast, så vil ikke tro det er verdens verste jobb å få de av.. ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Var ikke noe poeng å ta av dørpanelet. De skrues av og på, men det oppstod et problem... De nye i metall kan skrus for langt ned.. Skrur jeg de helt stramt til så går de for langt ned i "hullet" når det er låst og ligger ikke jevnt med dørkarmen. Tror det jeg må gjøre er å få skrudd de nesten til og så få brukt noe skruelim eller no og lime de fast, hvis det går. Eller har dere andre ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg