jeepboy Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Hadde jo vært ok om flere jeep interreserte logget seg in og starten noen diskusjoner / tips og trix!! Venter..................... Siter Wrangler 4.0 94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Har en CJ-7 og en Jeepster, men de passer liksom ikke helt inn her. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeepboy Skrevet Juni 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Det er jo fint for sånne som meg som holder på med å bygge ut/opp jeepen litt. Vet du hvor store brede dekk som er maks på en 94 wrangler; blir 33x12,5 for stort. Er det vanskelig å sette på "bodylift sett" selv? Har du svar er jeg glad. Siter Wrangler 4.0 94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Jeepboy: største hjula du får på wranglern din uten heve-fjærer eller karosseri-heving er 31/10.5-15, eneste du trenger da er 2" forlenga fjærsjakler da går det akkurat. Hvis det er karosseri heving du tenkte på så er ikke det no vanskelig, men bolter kan sitte godt fast..... dessuten er det ikke så gunstig å heve karosseriet så mye, alle stag til gearshiftere+ rattaksel blir jo påvirka. ikke ser det bra ut å komme med karosseriet på stylter heller........ Suggen: CJ-7 forum burde dem hatt ja!! Er jo sammen med Jeepster de feteste etter min mening. Skal faktisk å se på en Jeepster Commando sammen med en kompis til søndag!! Han er blitt bitt av må ha jeep sjuken..... Er bilen til Ole Graversen vi skal se på, uten motor og gear. Fortell litt om CJ og Jeepstern din a! AMC motorisert håper jeg...... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Suggen: Hmmmmm du er vel ikke kompis av Tommy A??? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hava Dubaeva Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Hei hei! :D Jeg har tenkt å kjøpe meg bil og har lenge lenge vært stor tilhenger av Jeepene, spesielt Wrangleren. Den er rett og slett helt nydelig bil og er min drømmebil. Men lurer litt på hvordan den er i daglig bruk. Noen her som kjører Wrangler til vanlig? Er dette en bil dere ville anbefalt for en jente? Jeg liker helst "skikkelige" biler, altså en bil som kan tåle litt. Har aldri kjørt Wrangleren, men har fått inntrykk av at denne bilen er ganske så tøff og tåler litt tereng, tar jeg helt feil eller har jeg rett? Hvilke erfaringer har dere med Wrangleren. Eventuelt også erfaring med deler, montering osv osv. Er det vanskelig å finne bildeler? Dyrt å fikse den om den blir ødelagt på ett eller annet vis? Dette er en bil jeg vil ha til hverdagen, året rundt. Og liker helst de litt eldre modellene. Helst under 2000. Har funnet en 97 mod som jeg likte veldig, men jeg har jo ikke så mye erfaring med disse bilene. Den er hevet og har Fulda Tramp LT 235/75R16 helårsdekk per i dag. Er det bra/dårlig at den er hevet? Ellers virker det som bilen er i kjempegod stand og veldig ren og velholdt. Blir veldig glad for alt av svar og tips! :) Siter Ford Falcon GT 1973 - Ford Mustang 1977 Dodge Challenger 1973 - Jeep Wrangler (Sport) 70-97 Audi A3 2007 - Audi R8 <3 BMW X6 - BMW Z4 Chevrolet Silverado 1970 - Chevrolet Camaro SS 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Velkommen til forumet, og gratulerer med en over 10 år gammel bump :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hava Dubaeva Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Velkommen til forumet, og gratulerer med en over 10 år gammel bump :) Hahaha, Tusen takk! Mercedes bumpen min du snakker om? Ja, det er en gamlefar ja :P Min trofaste lille mafiabil :P, neida, den skal nok vekk så snart jeg får meg skikkelig bil! hihihi Siter Ford Falcon GT 1973 - Ford Mustang 1977 Dodge Challenger 1973 - Jeep Wrangler (Sport) 70-97 Audi A3 2007 - Audi R8 <3 BMW X6 - BMW Z4 Chevrolet Silverado 1970 - Chevrolet Camaro SS 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg