Burnout Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 glem det fant det ut.. Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by spewster Stemmer bra :) Øyh, da har jeg møtt deg ;)... Var no simpsons greier.... ;) ;) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by El-LoCo Øyh, da har jeg møtt deg ;)... Var no simpsons greier.... ;) ;) I remember ;) snusksnusk Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by LupoB0Y Et lite tips. Hvis alle oppdaterte profilen sin med fødselsdato og bosted, så hadde man sluppet slike "irc-tråder" ;) Synes det er korslig jeg :D Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Mazdaharry Profile For LupoB0Y: Birthday N/A :rolleyes: Det er ugunstig å røpe alderen sin.. vet aldri hvem som leser forumet ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by LupoB0Y Et lite tips. Hvis alle oppdaterte profilen sin med fødselsdato og bosted, så hadde man sluppet slike "irc-tråder" ;) Hvis du syns det er en tråd man helst burde slippe så kan du vel la være å svare på den, personlig syns jeg det er morro å få vite litt mer om de man prater med hver dag på dette forumet. :: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by rdl snobb mener du vel! Slutt å rett på folk ;). Det virker ut som at du kan være ganske så eplekjekk mot folk du ikke kjenner. Møter du på rette personen en gang så får du deg en stor overraskelse. Så slutt med det vis du vil slippe noe bråk! Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 84 mod fra Haugesund Originally posted by HemiCuda 18 bor i Haugesund... Kjenne eg deg?hellothere Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 83 mod fra Fenstad/Kampå se kartet til famir..... ( Kampå= nesten nede i høyre hjørne) Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 85-modell fra Sandefjord:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 yo bjirn!!! thats my girlfriend so stay away!!! fucku er 20 år jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by cREATURe Snart 20 fra Hole (de som ikke vet hvor det er så ligger det rett ved Hønefoss). Ja, Hole betyre høl på engelsk! ;) Du kjører ofte forbi skui eller? Syns å sett den bimmern flere ganger Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Jace 21år gammal kar fra Brandbu som ligger 7 mil nord for oslo som ligger i Gran som er en del av hadeland som ligger i Oppland. Tror jeg har noe familie der.. Hørt navnet Haugli? Isåfall så er det kanskje family.. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by svein 84 mod fra Haugesund Kjenne eg deg?hellothere har kje peiling... kjenne kje så månge her i byn ^_^ Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by taxidriver yo bjirn!!! thats my girlfriend so stay away!!! fucku er 20 år jeg da "yo" taxidriver... Hils henne fra BJ... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg