Gå til innhold

Renault 19 styling i norge, hvor?

Peugeot-406

Anbefalte innlegg

God Dag.

Leter litt etter renault 19 styling, bør helst være forhandlere i norge som selger, om det finnes..

Så veit du av butikker, list opp! :) -Felger som passer, styling(skjørt, leppe, hekk, spoiler?, konisk filter, eksos!

Er til en Renault 19 1,4e kombi.

Hele 80hk på faenskapet, hehe.. Vurdererer å slenge på turbo en gang i tiden.. Går det ? evt, noe som må forsterkes/byttes ? må vel bytte manifold og lage oljeslange sikkert, siden det er N/A fra før.. Ja, jeg vil turbo konvertere. Men det blir nokk et prosjekt i framtiden.. Men er det turboer som passer til motoren så list opp :)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, ring meg den dagen du har fått Turbo i bilen. Veldig mange som maser om å få turbo på bilene sine. Kan telle på en hånd på de som i det hele tatt har gjennomført dette.

Styling finner du http://www.astperformance.com

Du kan ta på en "laguna" leppe, er rimelig myk den leppen så den er ikke vanskelig å feste.

For å finne felger som passer kan du gå inn på http://www.interdekk.no og trykke deg fram.

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så klart, tomme ord i mange.. Sier ikke at det er noe som KOMMER til å bli en realitet her heller nei. er under utdanelse til bil mekaniker nå og verksted er ingen problem, så jeg kan og skru.. har jeg penger og kommer over en turbo så skal man ikke se bort ifra det blir !

Spørsmålet var vel egentlig om det er å smette på turbon og kjøre, eller hva som må moddes/byttes til en eventuell konvertering.. :)

Forresten var det dårlig med styling til 19 der =/ Men laguna leppa på den kunne blitt fett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå kommer R19 GTS (mener jeg) med motoralternativet 1,7 , og 95hk. Dette er jo en "Volvo" motor, og du finner den samme motoren i Volvo440/460/480 Turbo, bare da med Turbo. Så i teorien skal denne passe rett på de orginale motorfestene.

Har ikke sett eller hørt om en slik bil bli ombygget til den motoren. Må bytte bremser også, du har vel tromler bak? Høres ut som ett stort prosjekt, så ville heller solgt bilen å funnet en annen bil, vist du skal ha en bil som flytter på seg.

Styling er det ikke mye av, og det som er ser ikke pent ut. Gå for pene felger + laguna-leppen.

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå kommer R19 GTS (mener jeg) med motoralternativet 1,7 , og 95hk. Dette er jo en "Volvo" motor, og du finner den samme motoren i Volvo440/460/480 Turbo, bare da med Turbo. Så i teorien skal denne passe rett på de orginale motorfestene.

Har ikke sett eller hørt om en slik bil bli ombygget til den motoren. Må bytte bremser også, du har vel tromler bak? Høres ut som ett stort prosjekt, så ville heller solgt bilen å funnet en annen bil, vist du skal ha en bil som flytter på seg.

Styling er det ikke mye av, og det som er ser ikke pent ut. Gå for pene felger + laguna-leppen.

humhum.. Tromler bak ja.. Må vel bytte bremser, og kansje noe drivverk?

Kan bli storarbeid for å ut no skarve hester ja.. Men hadde vært uberfett da.. Fått værsting renault 19 1400e :hammer

Men blir vel bare noe lett styling, toning, anlegg og eksos/konfilter med det første da.. selge og handle annen bil siden.. lyst på turbo <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider