Gå til innhold

Hvor er gamlebilen min nå "hamar" golfen...

Ranger emnet

twg76

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alt er jo selvfølgelig prisavhengig da.. men ja, kontaktinfo hadde vært fint!

DE74123 var gamle 16'v gitt...

ST30357 stemmer nok bedre med golfen tror jeg...

Er du lei Touranen..? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt ikke.. Skjer mye spennnede med touran'en for tiden, men har en Chrystler Neon som "konebil" og denne er ikke spesiellt spennende kan du godt si.. så vurderer og få meg en Golf IV igjen med turbo (må ha noe som går litt..) og da hadde gamlebilen vært et godt utgangspunkt for videre modifiseringer... har 10000 ideer for golf IV som skulle vært satt ut i live...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare kjøpe en Golf V GT da TW? dem er jo ikke sååå dyre..hehe.. og er vel heller få som har gjort noe med en slik en her til lands :P og det er jo alltids artig med både presse og snurre..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt ikke.. Skjer mye spennnede med touran'en for tiden, men har en Chrystler Neon som "konebil" og denne er ikke spesiellt spennende kan du godt si.. så vurderer og få meg en Golf IV igjen med turbo (må ha noe som går litt..) og da hadde gamlebilen vært et godt utgangspunkt for videre modifiseringer... har 10000 ideer for golf IV som skulle vært satt ut i live...

Nei, må ikke finne på å selge Touranen! Den er dritlækker! :thumb

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig syns jeg GT'n er "kjedelig" du betaler såpass mye for bilen, også har den ikke skikkelig GTI interiør engang... da legger jeg heller i litt og kjøper GTI'n. Greit nok at GT'n er "gøy" å kjøre, men syns den er ALTFOR dyr i forhold til hva du egentlig får...

Uansett, begge alternativ er for dyre, skal som sagt "bare" være konebil

og har lyst å gjøre MYE med Golf IV enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider