Fres Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hei, har bestilt meg et sett med senkefjører fra http://www.eiker.com Er det noe særlig god kvalitet på de? Erfaringer? Skal ha de sammen med orginale dempere. Skal oppgraderes til koni etterhvert... B&G het de visst... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Funker veldig bra til volvo iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Greie til Ford også, er B+G, tror det er Lersjöfors som lager de, hørt det iallefall. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 har akkurat montert 40mm senkesett fra eiker og gassdempere runtom. på min granada. jeg ble veldig fornøyd vertfall! stiv og fin. henger bra på veien og det såg bra ut..ikke minst billig.. 998kr for hele senkesettet fjører ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Jeb bestilte for 2 uker siden, kosta 998, det jeg betalte. Ser de har gått opp til 1598 nå, jeg var heldig da med andre ord :D Var redd det bare var noe drit som kom til å sige med engang Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Kjørt med slike B&G/Lesjöfors i ett år nå og ser meg kjempefornøyd. Er neppe det beste en får tak i, men de funker og er billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg