Autotune Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Takk. Den er jo litt rå. Hehe Nå ser det ut som om det blir overhaling av motor også. Må jo ha litt å henge fingra i. Er det noen som har noen GTI deler liggende, så si ifra. Kommer med flere bilder etterhvert, må bare lære meg å legge dem ut her først. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Alltid noe som må gjøres vet du! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hehey. Morsom bil du har. ;) Hva slags tårnstag er det du har foran? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Var bare ett bilde som viste seg for meg.. Men, høres ut som en spreking dette her! Stå på :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Tårnstaget har jeg laga selv. Kan ikke bruke vanlig tårnstag til 8V da dette kræsjer med innsuga. Bilen er sprek den. Det var mange som ble lang i maska under Street legal dragrace i sommer når jeg blåste fra Amcar gutta. Drar 0-100km/t på 6,9 og kjørte vel 0-201m på 9,4 om jeg ikke husker feil. Blir overhaling av motor nå pga ujevn og svak komp i motor. Skal montere grenrør og porte topp i samma slengen, så sprekere skal den bli. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 KaldBlod skrev: Hehey. Morsom bil du har. ;) Hva slags tårnstag er det du har foran? Ser sterkt ut som et OMP-stag. Slik ser i alle fall det som sitter i ressurs-GTI'en min ut. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Okay. Kjøpte Wiechers 16v-stag av nitewlkr, men det ser ut til at det fortsatt blir litt trangt der... Satser på at det ordner seg med litt makt. :) Har du original eksos nå? (eksosmanifold) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Er den godkjent 16v? Venter på svar fra BT om ombygging jeg.. Konge meg einser med 16v, liten, lett og rask :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 JuB skrev: Konge meg einser med 16v, liten, lett og rask :D Det skal jeg love deg! :D Tror denne bilen skal klare å kjøre fra det meste av litt tyngre biler på bane. :) Autotune: Du får komme nedover på VACN-treff til sommern, så kan vi kjøre på bane sammen. Er fort gjort å kjøre ned til Vålerbanen for deg, vel? :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 KaldBlod skrev: Okay. Kjøpte Wiechers 16v-stag av nitewlkr, men det ser ut til at det fortsatt blir litt trangt der... Satser på at det ordner seg med litt makt. :) Har du original eksos nå? (eksosmanifold) Har også prøvd 16V stag på bilen , men det ble for trangt. Under hard aks(les dragrace), slo vrideren til gass-spjeldet i staget. Lagde derfor et stag selv, og lagde litt ekstra plass til gass-spjeldtingen(vises på bildet). Kjører med original eksosmanifold nå ja, men har selvbygd 2" fra downpipe og bak. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 JuB skrev: Er den godkjent 16v? Venter på svar fra BT om ombygging jeg.. Konge meg einser med 16v, liten, lett og rask :D Har ikke fått godkjent enda, men det blir når skivene er montert bak. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 KaldBlod skrev: Det skal jeg love deg! :D Tror denne bilen skal klare å kjøre fra det meste av litt tyngre biler på bane. :) Autotune: Du får komme nedover på VACN-treff til sommern, så kan vi kjøre på bane sammen. Er fort gjort å kjøre ned til Vålerbanen for deg, vel? :p Har kjørt fra mange bråkjekke pappagutter med dyre biler, og det er like morro hver gang. 140hk på 860 kg drar fælt, og har du en bil som er 1300kg må du ha ganske mye hk for å holde følge. Om det er fort gjort å kjøre til Våler veit jeg nå ikke. Det er tross allt ca 100mil hver vei, men ingen ting er umulig. Jeg holder meg til ACR, og blir å treffes der på Sommertreff. Se http://www.sommertreff.no Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Autotune skrev: 140hk på 860 kg drar fælt, og har du en bil som er 1300kg må du ha ganske mye hk for å holde følge. ~211, faktisk. Lav vekt er gull. Kjekk Golfer ellers. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Øyvind Ryeng skrev: ~211, faktisk. Lav vekt er gull. Kjekk Golfer ellers. Sikkert riktig, men man må også huske at golfen er mye morsommere gjennom svingene også. :) Autotune: 100 mil ja.. Går fort, det. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Øyvind Ryeng skrev: ~211, faktisk. Lav vekt er gull. Kjekk Golfer ellers. Ut ifra mine forholdstall fikk jeg 208 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg