Gå til innhold

BMW 520i 24v. 1990

Ranger emnet

Dakryon

Anbefalte innlegg

BMW 520i 24v prosjekt

Da var bmw'n kjøpt. En 1990 (desember) model, 24. ventiler rekkesekser med 150 vrinskende hester under panseret.

Kjøpte den i slutten av februar med kjøleproblemer. Etter at den ble kjøpt er topp-pakningen byttet og toppen/ventilene slipt. Har satt på 18tomms M-felger og satt inn anlegg.

Superfornøyd med Pioneer-spilleren med innebygd bluetooth til handsfree.

Planer de førstkommende månedene er:

Sote rutene - velger å ikke gjøre dette selv da jeg enda ikke har sett bra resultat på dette. Så jeg er på utkikk etter et bra sted å gjøre det.

Bytte ut samtlige lykter. Hvite blinkere, angel eyes, refleksplate bak.

Bytte ut interiøret med M5 skinn-interiør.

Senke (tar imot forslag på hva som bør kjøpes her)

Har en drøm å bygge om til M5 vinteren 2007, men er jo pengene det står på... :)

Første lønning går nå iallefall til å få den EU-godkjent (skal være godkjent i juni).

salg1.JPG

salg2.JPG

salg3.JPG

salg4.JPG

salg5.JPG

- Toyota Hilux / Taro, 1996 mod

- Nissan Navara, Mountain truck, 2006

- Mitsubishi Pajero 87 mod.

- Chevrolet Tahoe 2005 mod.

- Toyota Hilux x-cab 2007 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern det hengerfestet og få deg noen vite blinkers?(det første jeg hadde gjort)Soter du rutene selv så tror jeg det blir litt "JALLA"på en gammel e34.få de proff tona ser det hverfall greit ut.

En kamerat av meg har en helt lik en som deg.samme farge og 520 med motoren han er lettere modifisert så han har 200hk på hjula ikke på veiva.går godt,utrolig fet lyd i han sin:)letta svinghjul osv.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern det hengerfestet og få deg noen vite blinkers?(det første jeg hadde gjort)Soter du rutene selv så tror jeg det blir litt "JALLA"på en gammel e34.få de proff tona ser det hverfall greit ut.

En kamerat av meg har en helt lik en som deg.samme farge og 520 med motoren han er lettere modifisert så han har 200hk på hjula ikke på veiva.går godt,utrolig fet lyd i han sin:)letta svinghjul osv.

Hengerfestet er faktisk avtagbart, så ja, det skal bort. Det eneste som er problemet er at det har stått der siden bilen var ny. Så det har rustet ganske bra fast, prøvde med litt WD40, men det gjorde ikke nytten.

Hvite blinkere er høyt oppe på prioriterings-lista ja.

Er han Drøbaks-gutt han du kjenner? Har sett en annen 520 i samme farge rullende rundt her nemlig. Har tenkt litt på trimming, men kommet frem til at det er mindre arbeid og like morro og rett og slett bare bytte til 525 motor. Dessuten er jeg litt nøye på at ting skal være lovlig... Er ikke noe morro og rulle rundt og være nervøs for politiet i hvert kryss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengerfestet er faktisk avtagbart, så ja, det skal bort. Det eneste som er problemet er at det har stått der siden bilen var ny. Så det har rustet ganske bra fast, prøvde med litt WD40, men det gjorde ikke nytten.

Er han Drøbaks-gutt han du kjenner? Har sett en annen 520 i samme farge rullende rundt her nemlig. Har tenkt litt på trimming, men kommet frem til at det er mindre arbeid og like morro og rett og slett bare bytte til 525 motor. Dessuten er jeg litt nøye på at ting skal være lovlig... Er ikke noe morro og rulle rundt og være nervøs for politiet i hvert kryss.

Han jeg kjenner med den er Nessoden gutt og plasserte akkurat den bilen på siden i mellom en høyspentmast :( tror han drifta ell noe hehe.men men den skal rettes sa han.anngående det hengerfeste ta og varm det opp litt og bruk en slik hammer du hvet hehe :) gjør susen !

Løsner det ikke det da.ta en skjærebrenner og skjær det bort.:bok

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

han i den 520 veit jeg hvem er og har snakka med flere ganger den er dønn orginal..

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han i den 520 veit jeg hvem er og har snakka med flere ganger den er dønn orginal..

Magnus Haregg går jeg ut ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider