Gå til innhold

megabillig?

Ranger emnet

laguna-95

Anbefalte innlegg

shit, heldige dere er da!

av en eller annen grunn ble pakka mi sendt med Posten fra Oslo, bare fordi jeg ikke bor rundt der... :(

Ikke langt til postkontoret, da - så skal jo ikke klage! Hehe :D

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er en negativ ting med fedex,de er altfor trege til å sende ut regningen for fortollingen,har bestilt to ganger fra megabillig,fikk varene meget kjapt(ca 5 dager begge gangene)men at fedex bruker 5-6 måneder på å sende ut regningen,det er for dårlig,dette skjedde begge gangene.

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes jo fint ut. men nå bare lurer jeg på en ting, Når er det de kommer og leverer på døren? for er jo ikke ferdig på jobben før rundt 16.00 eller noe sånt de neste 2 ukene...

Ring FedEx straks du får sporingsmeldingen på pakken og be dem levere på jobben eller et sted du er tilgjengelig. Ganske enkelt.

Mange kunder spør om vi kan sende pakkene til jobben demmes men det er ikke mulig for da blir det problemer. Grunnen er enkel, da får jobben moms regningen istedenfor kunden som ikke er så populært tror jeg. Derfor gjør som over forklart, det fungerer utmerket.

Ellers vet jeg at du venter på pakke, den sendes imorgen. Vi har også hatt påskeferie.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megabillig: fikk mailen i dag, og det var noe jeg må si jeg reagerte Sterkt på.

"* Logg deg på Nettbutikken og registrer varene når du

har mottatt pakken. Dette gjelder alle produktene vi

selger. Du slipper å kave med serienumre. Enten tar

vi dem av for å spare tid eller vi skriver dem opp

internt. Du må selvsagt oppgi navnet på produktene."

dere må da for pokker ALDRI ta av serienummerene på produktene. er mange som ikke engang vil røre produkter uten serienummer. zapco for eks har ikke lov engang til å røre en forsterker uten det orginalt serienummeret på utsiden! og dette er faktisk loven flere steder i USA, så det gjelder alle merker, ikke bare zapco.

håper virkelig for kundenes skyld at dere ikke driver med det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

internt. Du må selvsagt oppgi navnet på produktene."...

Uff da! Såpass seriøst eller? Eller at dere tester alle produktene deres før dere selger de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Såpass seriøst eller? Eller at dere tester alle produktene deres før dere selger de...

ja, er desverre så seriøst. å ta av serienummeret for å spare tiden det tar å skrive det ned, det er det desidert DUMMESTE jeg har hørt, og å ta det av er også noe av det DUMMESTE man kan gjøre. hvor lang tid tar det liksom å pirke av en klistrelapp fremfor å bare skrive ned noen få tall? går mye fortere å skrive ned enn å pirke av den lappen.

så om det mangler serienummer på MA forsterkeren får megabillig muligens en forsterker i retur...

http://www.zapco.com/ZapcoBuyersBeware.htm

at de prøver den er i og for seg ikke noe problem, for det forsikrer jo bare at den fungerer. men det med serienummeret burde megabillig skamme seg Veldig over om de driver å pirker av det på utstyret de selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må da for pokker ALDRI ta av serienummerene på produktene. er mange som ikke engang vil røre produkter uten serienummer. zapco for eks har ikke lov engang til å røre en forsterker uten det orginalt serienummeret på utsiden! og dette er faktisk loven flere steder i USA, så det gjelder alle merker, ikke bare zapco.

Ja det var jo dagens... Da aner jo ikke kundene om de får stjålne varer, utrangerte varer, reparerte varer, "svartelistede" varer (vannskadede, transportskadede m.m.) eller noe om produktets historie i det hele tatt. :shake

Ikke så mange serviceverksteder i Norge heller som vil ta i varer uten serienumre, så da forstår jeg hvorfor de har egne "servicemedarbeidere" her på berget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et firma som har over 30 mennesker annsatt bare for å teste produktene de selger burde vel ha anskaffet seg strekkodeleser:D

Hahahaha :D

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaa den satt så ei kule njaa :)

:thumb

Viss ja korfor ikkje? :D

Men nok OT... Jeg var ikke helt med på den der "voldta-serienummerne" greia, hvorfor gjør de det?

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:afro

Dette kan vel ikke stemme....................

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider