thomasekeli Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 shit, heldige dere er da! av en eller annen grunn ble pakka mi sendt med Posten fra Oslo, bare fordi jeg ikke bor rundt der... :( Ikke langt til postkontoret, da - så skal jo ikke klage! Hehe :D Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 det er en negativ ting med fedex,de er altfor trege til å sende ut regningen for fortollingen,har bestilt to ganger fra megabillig,fikk varene meget kjapt(ca 5 dager begge gangene)men at fedex bruker 5-6 måneder på å sende ut regningen,det er for dårlig,dette skjedde begge gangene. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 det hørtes jo fint ut. men nå bare lurer jeg på en ting, Når er det de kommer og leverer på døren? for er jo ikke ferdig på jobben før rundt 16.00 eller noe sånt de neste 2 ukene... Ring FedEx straks du får sporingsmeldingen på pakken og be dem levere på jobben eller et sted du er tilgjengelig. Ganske enkelt. Mange kunder spør om vi kan sende pakkene til jobben demmes men det er ikke mulig for da blir det problemer. Grunnen er enkel, da får jobben moms regningen istedenfor kunden som ikke er så populært tror jeg. Derfor gjør som over forklart, det fungerer utmerket. Ellers vet jeg at du venter på pakke, den sendes imorgen. Vi har også hatt påskeferie. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 megabillig: fikk mailen i dag, og det var noe jeg må si jeg reagerte Sterkt på. "* Logg deg på Nettbutikken og registrer varene når du har mottatt pakken. Dette gjelder alle produktene vi selger. Du slipper å kave med serienumre. Enten tar vi dem av for å spare tid eller vi skriver dem opp internt. Du må selvsagt oppgi navnet på produktene." dere må da for pokker ALDRI ta av serienummerene på produktene. er mange som ikke engang vil røre produkter uten serienummer. zapco for eks har ikke lov engang til å røre en forsterker uten det orginalt serienummeret på utsiden! og dette er faktisk loven flere steder i USA, så det gjelder alle merker, ikke bare zapco. håper virkelig for kundenes skyld at dere ikke driver med det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glidlås Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 megabillig: fikk mailen i dag, og det var noe jeg må si jeg reagerte Sterkt på. "* Logg deg på Nettbutikken og registrer varene når du har mottatt pakken. Dette gjelder alle produktene vi selger. Du slipper å kave med serienumre. Enten tar vi dem av for å spare tid eller vi skriver dem opp internt. Du må selvsagt oppgi navnet på produktene."... Uff da! Såpass seriøst eller? Eller at dere tester alle produktene deres før dere selger de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Uff da! Såpass seriøst eller? Eller at dere tester alle produktene deres før dere selger de... ja, er desverre så seriøst. å ta av serienummeret for å spare tiden det tar å skrive det ned, det er det desidert DUMMESTE jeg har hørt, og å ta det av er også noe av det DUMMESTE man kan gjøre. hvor lang tid tar det liksom å pirke av en klistrelapp fremfor å bare skrive ned noen få tall? går mye fortere å skrive ned enn å pirke av den lappen. så om det mangler serienummer på MA forsterkeren får megabillig muligens en forsterker i retur... http://www.zapco.com/ZapcoBuyersBeware.htm at de prøver den er i og for seg ikke noe problem, for det forsikrer jo bare at den fungerer. men det med serienummeret burde megabillig skamme seg Veldig over om de driver å pirker av det på utstyret de selger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 megabillig: fikk mailen i dag, og det var noe jeg må si jeg reagerte Sterkt på."* Logg deg på Nettbutikken og registrer varene når du har mottatt pakken. Dette gjelder alle produktene vi selger. Du slipper å kave med serienumre. Enten tar vi dem av for å spare tid eller vi skriver dem opp internt. Du må selvsagt oppgi navnet på produktene." dere må da for pokker ALDRI ta av serienummerene på produktene. er mange som ikke engang vil røre produkter uten serienummer. zapco for eks har ikke lov engang til å røre en forsterker uten det orginalt serienummeret på utsiden! og dette er faktisk loven flere steder i USA, så det gjelder alle merker, ikke bare zapco. håper virkelig for kundenes skyld at dere ikke driver med det der... Ja det var jo dagens... Da aner jo ikke kundene om de får stjålne varer, utrangerte varer, reparerte varer, "svartelistede" varer (vannskadede, transportskadede m.m.) eller noe om produktets historie i det hele tatt. :shake Ikke så mange serviceverksteder i Norge heller som vil ta i varer uten serienumre, så da forstår jeg hvorfor de har egne "servicemedarbeidere" her på berget Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Det er bare en unnskyldning at man gjør det for å spare tid, det er jo opplagt for å skjule forhistorien til produktene. Som JEJ sier, det tar lengre tid å ta av den lappen enn å skrive det ned. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ellers vet jeg at du venter på pakke, den sendes imorgen. Vi har også hatt påskeferie. Såpass oversikt? Trodde det var en av dine 8000 ansatte som sto for pakking og forsending jeg!?(og evt. serienummer-avplukking) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Et firma som har over 30 mennesker annsatt bare for å teste produktene de selger burde vel ha anskaffet seg strekkodeleser:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Et firma som har over 30 mennesker annsatt bare for å teste produktene de selger burde vel ha anskaffet seg strekkodeleser:D Hahahaha :D Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 njaaa den satt så ei kule njaa :) Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 njaaa den satt så ei kule njaa :) :thumb Viss ja korfor ikkje? :D Men nok OT... Jeg var ikke helt med på den der "voldta-serienummerne" greia, hvorfor gjør de det? Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 :afro megabillig: fikk mailen i dag, og det var noe jeg må si jeg reagerte Sterkt på. "* Logg deg på Nettbutikken og registrer varene når du har mottatt pakken. Dette gjelder alle produktene vi selger. Du slipper å kave med serienumre. Enten tar vi dem av for å spare tid eller vi skriver dem opp internt. Du må selvsagt oppgi navnet på produktene." dere må da for pokker ALDRI ta av serienummerene på produktene. er mange som ikke engang vil røre produkter uten serienummer. zapco for eks har ikke lov engang til å røre en forsterker uten det orginalt serienummeret på utsiden! og dette er faktisk loven flere steder i USA, så det gjelder alle merker, ikke bare zapco. håper virkelig for kundenes skyld at dere ikke driver med det der... Dette kan vel ikke stemme.................... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 nei, som sakt håper jeg virkelig ikke at det stemmer. men det var copy & paste fra mailen jeg fikk med sporingsnummeret... håper megabillig tar seg en tur innom her og forklarer litt hva de mener med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg