thomasekeli Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Hørtes IKKE bra ut, nei! (Shit, jeg har ikke sjekka om serienummerne var på varene jeg fikk tilsendt i høst...) Satser på at det ordner seg. Forstår godt at serviceverksteder ikke vil blande seg borti deler uten serienummer, som Transmedia sier; Da aner jo ikke kundene om de får stjålne varer, utrangerte varer, reparerte varer, "svartelistede" varer (vannskadede, transportskadede m.m.) eller noe om produktets historie i det hele tatt. Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 nei, som sakt håper jeg virkelig ikke at det stemmer. men det var copy & paste fra mailen jeg fikk med sporingsnummeret...håper megabillig tar seg en tur innom her og forklarer litt hva de mener med det. Lenge siden vi starta å skanne numrene :o) Tidligere ble det for mye frem og tilbake spørsmål om hvor serienummeret sto og da ble det til at vi tok dem av. Jeg har rettet dette i sporingsmeldingen som går ut automatisk etter at sporingsnummeret er tastet inn. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har kjøpt en del el.artikler opp igjennom årene,men har aldri opplevd det dere gjør.SERIENUMMER SKAL STÅ PÅ PRODUKTET................:afro i tilfelle reklamasjon.Det hjelper IKKE hva en forhandler sier eller gjør. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Tidligere ble det for mye frem og tilbake spørsmål om hvor serienummeret sto og da ble det til at vi tok dem av. Njaaa satt som ei kule den :shake Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Tidligere ble det for mye frem og tilbake spørsmål om hvor serienummeret sto og da ble det til at vi tok dem av. Faen, er dette SERIØST?!:mad: Først var dere i rekka mi med forhandlere som selger produkter over en lav sko, nå er dere i samme rekka som Tryland Tekniske. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Lenge siden vi starta å skanne numrene :o) Tidligere ble det for mye frem og tilbake spørsmål om hvor serienummeret sto og da ble det til at vi tok dem av. Jeg har rettet dette i sporingsmeldingen som går ut automatisk etter at sporingsnummeret er tastet inn. ok, så da spør jeg konkret, tar dere av serienummerene på det dere selger pr. i dag, eller skriver dere dem ned/scanner de? så vidt jeg forsto gjorde dere ingenting før, men lot kunden melde inn nummeret, så plukket dere de av, og nå scanner dere de inn bare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ok, så da spør jeg konkret, tar dere av serienummerene på det dere selger pr. i dag, eller skriver dere dem ned/scanner de? så vidt jeg forsto gjorde dere ingenting før, men lot kunden melde inn nummeret, så plukket dere de av, og nå scanner dere de inn bare? Etter at uttallige kunder spør oss hvor numrene sto gikk vi lei av det og starta med å skanne. Masse tid spart gitt. ;) Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ok, så nå etter at dere startet å scanne de står altså serienummerene fremdeles PÅ varene når kunden mottar de? bra! da er dere tilgitt, hehe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ok, så nå etter at dere startet å scanne de står altså serienummerene fremdeles PÅ varene når kunden mottar de?bra! da er dere tilgitt, hehe. :) Ja, ellers er jo vitsen med skanninga borte. :-) Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ok, så nå etter at dere startet å scanne de står altså serienummerene fremdeles PÅ varene når kunden mottar de?bra! da er dere tilgitt, hehe. :) By the way, Har pakken din grodd fast i Sverige eller? Gikk fort over dammen. Er de like kjappe fra Oslo til Moss mon tro? ;) Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 aner ikke, men håper jeg får den før helgen egentlig. leverer de på kveldene og på lørdager også, eller bare på dagen og på ukedager (man-fredag)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 aner ikke, men håper jeg får den før helgen egentlig. leverer de på kveldene og på lørdager også, eller bare på dagen og på ukedager (man-fredag)? Kun i USA vi har skikkelig fortgang på frakt, døgnet rundt utenom Søndagene. Også internasjonalt fra USA men Europa har stengt i helgene, det samme har jo tollerne. Leverer FedEx selv til deg i Moss burde det gå kjapt. Fristen i sporinga sier imorgen. Jeg sjekka pakkene som ble sendt sammens med din og de er alle på Gardemoen utenom din. De har sikkert ikke fått skanna din pakke. Også har vi sparelandet Norge da hvor også FedEx i Norge har begynt å spare, de henter mesteparten av pakkene selv i Sverige. Som forsinker 1 dag men jeg ser at de er rimelig kjappe med å få hentet pakkene der selv om de bare henter 1 gang i døgnet. 2 dager til Norge klager ikke jeg på når man tenker på at det er mange stopp på veien. Men jeg kan selvsagt ikke garantere hva som skjer fra Oslo og videre til kunden. Før de begynte med dette ble pakkene sendt med fly direkte til Oslo fra Frankrike, nå et ekstra stopp via Sverige. FedEx i USA har ikke noe positivt å si om dette men de har ikke bedre alternativer i Norge sier de. Ringte du og ba dem levere på jobben din da? Hvis ikke ser du ikke den før etter helga tror jeg. Du når dem på 63940300. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 har ikke ringt nei, men om de legger lapp i postkassen og leverer den på postkontoret i steden kan heg jo bare hente den etter jobben da. slutter 15.30, og posten stenger ikke før 17.00. men kan ringe de i morgen, for de hadde stengt for å dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 da var jeg hjemme i allefall, og fant ingen lapp i postkassen, så da anntar jeg den ikke har kommet enda. fikk telefon far fedex, og de sa at de leverte før kl. 16.00. var jeg ikke tilstedet, ble den sendt tilbake til gardemoen, også prøver de på nytt på mandag.. hmm.. gardemoen er da pokker meg Langt ifra mitt nermeste postkontor.. :-/ får vel i ikke hentet den på gardemoen heller anntar jeg? jaja, får bare håpe den kommer litt senere i dag da.. siste oppdatering er fremdeles at den kom i går til gardemoen, og der ligger den enda... edit: ringte de ca 14.00, og da sa de at den var på vei. nå er klokken 16.00, og fremdels ingen pakke... :( edit2: og NÅ, 16.20 ringte de og sa de kommer med pakken i dag alikevel.. :P jaja, bedre 20 minutter for sent enn 2 dager for sent. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Lurer på om de (FedEx) har kuttet ut postkontor-servicen for å spare penger? Da jeg skulle få min pakke levert, måtte jeg på FedEx i Tønsberg for å hente den da jeg ikke var hjemme da de prøvde å levere. Gjorde ikke noe, for jeg skulle dit uansett, men... Som sagt, postkontoret rett borti gata hadde ikke sett noe til pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg