megabillig Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Lurer på om de (FedEx) har kuttet ut postkontor-servicen for å spare penger? Da jeg skulle få min pakke levert, måtte jeg på FedEx i Tønsberg for å hente den da jeg ikke var hjemme da de prøvde å levere. Gjorde ikke noe, for jeg skulle dit uansett, men... Som sagt, postkontoret rett borti gata hadde ikke sett noe til pakka. FedEx tar det med tilbake er du ikke hjemme hvis de selv kjører ut varene og skal prøve igjen neste dag eller ringe kunden. Ellers bruker de postverket fra Oslo. Er du ikke hjemme når postbilen har vært hos deg blir pakka levert nærmeste postkontor eller bensinstasjon som de også visstnok bruker idag. Sparer Posten også penger? Jeg vet de la ned 1500postkontor når internett begynte å slå ann i Norge. Jeg blir ikke helt klok på Norge lenger, noe nytt over alt visstnok. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Lurer på om de (FedEx) har kuttet ut postkontor-servicen for å spare penger? Da jeg skulle få min pakke levert, måtte jeg på FedEx i Tønsberg for å hente den da jeg ikke var hjemme da de prøvde å levere. Gjorde ikke noe, for jeg skulle dit uansett, men... Som sagt, postkontoret rett borti gata hadde ikke sett noe til pakka. pakka mi ble levert på postkontoret(dette var i sommer)noe som de på postkontoret ikke var så fonøyd med,da pakka veide ca 40kg,og postkontoret har en grense på 35kg. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 edit2: og NÅ, 16.20 ringte de og sa de kommer med pakken i dag alikevel.. :Pjaja, bedre 20 minutter for sent enn 2 dager for sent. :) Knallkjapp levering. Min bror sendte en pakke til Hokksund med posten fra Stavanger og det tok nesten 2 uker. Datteren hans var ikke helt blid. :) Sinnsykt forsinket bursdagsgave og Posten sier de har meget god service. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 pakka mi ble levert på postkontoret(dette var i sommer)noe som de på postkontoret ikke var så fonøyd med,da pakka veide ca 40kg,og postkontoret har en grense på 35kg. En kunde fikk en Kicker Solo X18 levert med posten iallefall og han tror jeg var i Nord Norge et sted. Og den veien mer enn usle 35 kilo. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Knallkjapp levering. Min bror sendte en pakke til Hokksund med posten fra Stavanger og det tok nesten 2 uker. Datteren hans var ikke helt blid. :) Sinnsykt forsinket bursdagsgave og Posten sier de har meget god service. jepp, må si jeg er veldig fornøyd med leveringen. absolutt! med de var dog trege med å oppdatere sporingen etter at de fikk den på gardermoen. nå har jeg mottatt den, og på sporingen står det fortsatt at den ligger på gardermoen. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 jepp, må si jeg er veldig fornøyd med leveringen. absolutt! med de var dog trege med å oppdatere sporingen etter at de fikk den på gardermoen. nå har jeg mottatt den, og på sporingen står det fortsatt at den ligger på gardermoen. :P De har vel ikke uploadet skanneren på datamaskinen enda, det står nok delivered på Mandag tenker jeg. OK det var nok reklame for megabillig for denne gangen. :) Takker for fin omtale du ga oss i registreringa. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Bare håper vi kan løse den lille konflikten som har oppstått nå like enkelt. likte løsningen deres med å sende den tilbake å få tilbake pengene så sant jeg betalte frakten, men at jeg skal stå for at den er skadet når det er en garantifeil syntes jeg ikke noe om... det er en forsterker til 5000,-, så forstår ikke helt hva dere har å tjene/tape på dette uansett, men det er nå ikke min sak uansett. er litt værre for en skoleelev uten jobb som bare har vært veldig uheldig med et produkt... Edit: var vist jeg som missforsto litt det som sto i mailen. megabillig ordnet opp på en veldig bra måte, noe de fortjener ros for. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Edit: var vist jeg som missforsto litt det som sto i mailen.megabillig ordnet opp på en veldig bra måte, noe de fortjener ros for. :) Jøss var dette nevnt her også. :) Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg vil benytte anledningen (og den allerede aktive megabillig-tråden) til å opplyse om at jeg fikk en "noe" høyere totalpris enn estimert av megabillig ved bestilling. Differansen ble 800,-. Jeg må likevel si at spillern ble billig i forhold til norsk pris, og at servicen var god (rent bortsett fra mattekunnskapene). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<ICE> Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 MN drev å sjekka priser på Rockford på Megabillig ehr om dagen, de er jo ikke så mye billigere en i Norge leger, RF har gått ned i pris, å det mye! så hvis du handler for litt, så får du såppas med rabbat at du kommer på samme pris åda er ikke fortolling regnet med... å for en utolmodig fyr da, så gidder ikke jeg å vente i 3 uker på anlegge mitt;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Har også merket dette. Også synd at MB ikke tar innflere modeller av Cerwin Vega. (stroker light er meget bra, og endel rimeligere enn Stroker PRO). Selv kjøpte jeg Rockford POWER st1 12" ifra der, og er veldig fornøyd :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 blir det mye i toll å slikt når en kjøper fra megabillig? bor i trøndelag Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 blir det mye i toll å slikt når en kjøper fra megabillig? bor i trøndelag Tror ikke tollen er større i trøndelag enn resten av landet :D Det står på sidene til megabillig hvordan du regner ut moms og andre ting politikerne har pakket på oss :) Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg