Riskokern Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Bare lurte på om det var noen her som vet om et firma som selger media til en soda blaster ?? Er så jævla dyrt å betale transport fra usa :( Soda blasting er sandblåsing med stor bakepulver krystaller . Skader ikke metal. Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 viss eg ikkje tar feil så er det eit firma her i bergen som driv med slik bakepulver blåsing Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hmm er ikke noen som vet navnet på det firmaet ?? Har alt jeg trenger av utstyr mangler bare sodaen :) Jeg har en slik http://www.ace-sandblasting.com/mpg/ace_soda.mpg Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg