Gå til innhold

V.S-BlueTinum In-dash dvd og 7", leser dvd,mp3,avi*,mpg*osv. Brukt i 2timer!

Ranger emnet

Pokerfjes

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er en BlueTinum Autoradio med dvd.Kjøpte den i danmark tidligere i uka, og har såvidt fått testa den i ett par timer. Den har innebygd ,motorisert 7" Lcd skjerm,tv tuner osv.

På boksen\bruksanvisningen står det at den leser dvd\vcd\mp3\mp4 og litt mer.

Men den funker bra med MPG og endel AVI filer. Vet ikke hvorfor, men det er genialt, da du kan fylle opp en dvd med musikkfilmer\filmer\serier uten å brenne de som dvd.

I tillegg til hovedenheten er det en "koblingsboks", Der er det AV Out og AV in (Aux in og) og masse mer. Det er vel der selve TV-tunern ligger, men det følgte ikke med noen antenne så det har jeg ikke testa.

Fjernkontroll og kablene du trenger følger med.

Alt leveres i boksen, med bruksanvisning og Garantikort(3år fra kjøpsdato).

Pris:2500kr og\eller bud. Ikke skambud!!! kan ta inbytte, helst i lyd til bil, men åpen for forslag!

Har jeg glemt noe, eller hvis du lurer på noe, er det bare å spørre!

Film fra hvordan skjermen beveger seg! ikke noe klikk, men det er motorisert synsvinkeljustering!PS:16mb

http://rapidshare.de/files/18184657/BlueTinum_motorisert_skjerm.MPG.html

DSC01850.jpg

DSC01861.jpg

DSC01863.jpg

DSC01867.jpg

--GrannyRacer #1----

81 Golf diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette er en BlueTinum Autoradio med dvd.Kjøpte den i danmark tidligere i uka, og har såvidt fått testa den i ett par timer. Den har innebygd ,motorisert 7" Lcd skjerm,tv tuner osv.

På boksen\bruksanvisningen står det at den leser dvd\vcd\mp3\mp4 og litt mer.

Men den funker bra med MPG og endel AVI filer. Vet ikke hvorfor, men det er genialt, da du kan fylle opp en dvd med musikkfilmer\filmer\serier uten å brenne de som dvd.

I tillegg til hovedenheten er det en "koblingsboks", Der er det AV Out og AV in (Aux in og) og masse mer. Det er vel der selve TV-tunern ligger, men det følgte ikke med noen antenne så det har jeg ikke testa.

Fjernkontroll og kablene du trenger følger med.

Alt leveres i boksen, med bruksanvisning og Garantikort(3år fra kjøpsdato).

Pris:2500kr og\eller bud. Ikke skambud!!! kan ta inbytte, helst i lyd til bil, men åpen for forslag!

Har jeg glemt noe, eller hvis du lurer på noe, er det bare å spørre!

Film fra hvordan skjermen beveger seg! ikke noe klikk, men det er motorisert synsvinkeljustering!PS:16mb

http://rapidshare.de/files/18184657/BlueTinum_motorisert_skjerm.MPG.html

DSC01850.jpg

DSC01861.jpg

DSC01863.jpg

DSC01867.jpg

hei. er det 2500 du skal ha for den dvd spillern med skjerm?

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg kjøpte den som en blanding av impuls,dumhet og noe jeg ikke vet hva heter. prioriterte litt feil!

-Selger ikke subber og forsterker......eller gjør jeg???

-Ja, det er hele greiene jeg skal ha 2500kr OG bud for. Dvd spillern med skjerm, koblingsboksen,fjernkontrollen og kablene. Guller du er det en dvd eller 2 med!

EGEN Erfaring med spillern-

+Den er billig, rå, fete funksjoner,masse tilkoblingsmuligheter, god skjerm ved dvd osv

-Lydkvaliteten er ikke på topp, kanskje litt vansklig å manøvrere på menyene(alt står i bruksanvisningen), skjermen er mer en god nok når du skal råne med mpg og avi filer ,men det er jo ingen premievinner!

PS: Den lille kablen med rallyteip på, ved koblingsboksen har ingenting med dvd spilleren og gjøre, det er bare en liten sigarettenner led, med hurtigfiks:)

--GrannyRacer #1----

81 Golf diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider