Pana Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Slik som jeg har forstått det, så er det ikke mange ledningene som går til motoren på en B230E. Når folk bygger om litt fra en motor til en annen motor, er det store jobben å omkoble litt ledninger i dashbordet? Skifter selv fra B28E til B230E og ser at styringsboksene er montert på to helt forskjellige plasser. B28 motoren har boksen montert i motorrommet på venstre side sett fra fronten av bilen, mens B230E har den montert i dashbordet til høyre under rattet sett fra fronten. Styringsboksen til B28 motoren er slik at ledningene kommer inn, og fortsetter videre ut fra boksen og til motoren. Styringsboksen til B230E har alle ledningene (inn og ut fra boks) i samme kveilen. Forvirrer egentlig meg selv ganske mye og tror ikke dere forstår stort heller av dette, men det burde jo være en relativt "lett" jobb å legge om ledningene litt slik at jeg f.eks får styringsenheten til B230E motoren i motorrommet. Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 nå har det vel seg sånn at b230e er vel mekanisk sprut og b28 har efi! er nok bra forskjelli ledningsnett på di to motorene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.